Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Min "fetter" er i garden

Hva heter han til etternavn? Gi meg kun etternavn og når han hadde innrykk. Jeg hadde 1 august

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hannee

Ja veldig fin. Skal lage scampi i kveld etter råd fra Surrehodet :) Men en kamerat av mannen kom uanmeldt på besøk, og mannen åpna, visste ikke at jeg satt i bare undertøyet i stua..Så det ble ganske så flaut. Hadde ikke noe pledd eller noe heller. Kameraten så meg, og gikk heldigvis inn på badet og ble der til mannen min henta han. :fnise: Han ble flau han og. Hadde vært greit i grunn om jeg ikke hadde på ganske så utfordrende undertøy.. :sjenert:

Også ser det jo ikke ryddig ut her heller. Jeg liker å få beskjed på forhånd slik at det ser bra ut her, og at jeg ja, har klær på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Det var ganske så flaut ja. Og føler meg litt dum at jeg sitter i utfordrende undertøy i sofaen, mannen har gått forbi meg flere ganger, ikke merket det og bare slipper kamerat inn. Føler meg litt usynlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol!!

Er han såpass vandt til å se deg i undertøyet at han ikke legger merke til når du har det eller mere klær på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Ja han er nok det. Jeg får vel begynne å kle meg ut i klovnekostymer så får vi se om han legger merke til det :fnise:

Han pleier å legge merke til meg altså, er veldig oppmerksom mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Nei nei, jeg prøvde å dekke meg febrilsk til med ei pute, og gikk inn på soverommet og fikk på meg fillene da kameraten gikk inn på badet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bra reagert. Jeg skjønner hvorfor han ble sjokkert på en måte: men samtidig så er det teit hvis han lagde dårlig stemning. Det er jo tross alt som å se deg på stranda, og da hadde han ikke vært så... Klein?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er en link til noen på e-bay som sender over hele verden Mynona!

(ifra England)

Snodig Chips

Jeg så den, men den var med salt. Og det er ikkeno godt. Jeg vil ha med grillkrydder. Antar at det er den de kaller Spicy.

Men jeg og en venninne gikk en tur ned mot Tøyen, og fant enda flerer innvandrerbutikker, og borte ved Grønland igjen fant jeg noe som ligna veldig. Så den kjøpte jeg.. Men det var ikke det samme. Nedtur. Stod i kø i 15 min midt i lørdagsrushet, også var det vanlig banan-chips... :snurt:

Må si jeg følte at jeg var i utlandet i det ene strøket der.

Det var ganske så flaut ja. Og føler meg litt dum at jeg sitter i utfordrende undertøy i sofaen, mannen har gått forbi meg flere ganger, ikke merket det og bare slipper kamerat inn. Føler meg litt usynlig da.

Eksen min pleide å si at jeg ikke skulle fyke frem og tilbake i undertøy for ofte - for han ville ikke bli vant til det :gjeiper: Vet ikke om jeg skulla ta det som fornærmelse eller hva egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Det var litt gjennomsiktig og veldig lite, så var litt annerledes enn å se meg på stranda. Skjønner jo at han ble flau, for jeg pleier aldri å kle meg konservativt. Han kommer seg nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Haha Mynona! Nei, det vet ikke jeg heller. Du fikk hvertfall kommentar på det da. Kanskje jeg bør begynne å bruke mer klær, og kle av meg med badet låst osv. slik at mannen savner å se meg mindre påkledd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huff, det hørtes ikke bra ut, Hannee! Men kanskje kameraten begynner å ringe og sjekke at alt er "klart" fra nå? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...