Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

alt fint med nozzeraffen ja rumle :)

det er jo strååålende solskinn her :sol: og 25 grader på trappa mi :jepp:

så nå skal jeg straks ut i sola og prøve å få litt farge på dette bleke stroget mitt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg fikk ordentlig visa kort i februar, men kinoen krever bank ID å det har ikke jeg.

Kan du ikke ta en tur innom og kjøpe dem da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt fint med nozzeraffen ja rumle :)

det er jo strååålende solskinn her :sol: og 25 grader på trappa mi :jepp:

så nå skal jeg straks ut i sola og prøve å få litt farge på dette bleke stroget mitt :fnise:

ÅÅåhhh så herlig! Du får nyyyyte det! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den eneste planten min knakk i natt! Den som jeg har prøvd å gjenopplive etter den frøs halvt ihjel når jeg flyttet...

Nå ska jeg itl Grønland på utflukt i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste planten min knakk i natt! Den som jeg har prøvd å gjenopplive etter den frøs halvt ihjel når jeg flyttet...

Nå ska jeg itl Grønland på utflukt i sola!

Knakk den helt av seg selv? Stakkars ... :trist:

Ha en fin dag i solen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :goodbye:

De kom endelig sånn kvart på 3 Rumle :gjeiper: Var i seng rundt halv 5 tror jeg. Pus vekket meg rundt 12 så ringte mamma så da var det bare og komme seg opp og i dusjen. Ikke noe masse og lenge soving på meg.

Sol her også faktisk men den lyser rett på termometeret så i følge den er det 26 grader her :fnise:

:klemmer: til deg FruN. Ikke kjekt med vondt i tåen :(

Stakkars planten til Mynona :(

Endret av Rofl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har vært litt vissen i kantene siden jeg flyttet. Det er en sånn høy grønn palmelignenden sak som vokser opp av en "kokosnøtt". Men den sluttet å drikke vann for litt siden, så jorda har vært våt hele tiden.. og litt muggen tror jeg. Og i morges lå den over sofaen min :( Stakar.

Tror ikke sånne planter er vant til opphold i 20 minusgrader... De blir ikke seg selv igjen etter en sånn utflukt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Rofl :goodbye: Det ble en lang natt skjønner jeg :ler:

Nei, de tåler nok ikke 20 minus de plantene der :tristbla: Du får kjøpe nye? :hoppe:

Fint bilde WT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Surrehodet

Hei Rumle :goodbye:

Alt vel?

Jeg venter på at jentene mine skal bli ferdig med frokost, så skal vi ut på tur med Boffen. Opp på fjellet en liten time eller to. Så blir det sløving resten av dagen.

Sol her i Bergen nemlig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...