AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #21 Skrevet 15. januar 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp det jeg ikke liker heller, derfor er pulevenn en super løsning. En person man er glad i, men ikke forelsket i. En man bryr seg om og som bryr seg om deg tilbake Ons er uten følelser og noe jeg ikke synes særlig om. Anonymkode: 44a62...122 Når den personen du er glad i og har sex med får kjæreste vil kjæresten mest sannsynlig be dere kutte kontakten for alltid. Det å være pulevenn med en man er glad i er veldig risky. Skjedde med meg. Anonymkode: 1e131...f1e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #22 Skrevet 15. januar 2016 Ja, det har skjedd med meg også og det er vanskelig. Det er ulempen med pulevenner, men vi hadde mye og god sex i noen år før det. Angrer derfor ikke, men det er en følelsesmessig risiko med det. Tror også man lærer en del av det, og synes det er på mange måter bedre enn å ha ONS. Særlig når man er singel over lengre tid. Anonymkode: 7eae3...966
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #23 Skrevet 15. januar 2016 Forstår ikke hvordan man får pulevenn om man ikke har exer eller ons. Hvordan kan vi forsiktige typer få oss pulevenn? Anonymkode: 0ac3e...cca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå