Gå til innhold

Vallergan og Tolvon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei, jeg har slitt med veldige søvnproblemer i det siste, og jeg ville ikke ha noe sterkt. Legen skrev ut Tolvon 10 mg og Vallergan 10 mg til meg idag. Jeg har nå tatt en Tolvon, som jeg skulle ta 1 1/2-2 timer før søvn. Jeg har også Vallerganen, da. Men jeg er usikker på om jeg skal ta den? Har noen prøvd å blande de? Erfaringer med noen av dem?

Anonymkode: ea65f...728

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har slitt med veldige søvnproblemer i det siste, og jeg ville ikke ha noe sterkt. Legen skrev ut Tolvon 10 mg og Vallergan 10 mg til meg idag. Jeg har nå tatt en Tolvon, som jeg skulle ta 1 1/2-2 timer før søvn. Jeg har også Vallerganen, da. Men jeg er usikker på om jeg skal ta den? Har noen prøvd å blande de? Erfaringer med noen av dem?

Anonymkode: ea65f...728

Når man skal starte opp på medisin, er det ofte lurt å kun gjøre en endring av gangen både for å avklare hvilken medisin som gir effekt og bivirkning. Hvis du prøver både Tolvon og Vallergan i kveld, kan du ikke si sikkert hvilken medisin som hjalp deg eller om begge hjalp deg. Jeg er ingen fagkndig, men jeg ville anbefalt kun Tolvon i kveld og kun Vallergan i morgen og deretter ta en videre vurdering.

Lykke til! Det er vondt å ikke få sove... ;)

Anonymkode: d85e8...94a

Skrevet

Dette skal ikke vi her inne svare på. Ring apoteket

Anonymkode: d2543...df7

Skrevet

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen

Avalon, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...