Gå til innhold

Hvor ofte veier du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier du å veie deg? Evt. hvor ofte gjør du det? Hvorfor/hvorfor ikke? 

Anonymkode: 13e9c...03a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke veid meg på et og et halvt år, og det var på sykehuset. Før det var det vel to år siden. Jeg bryr meg rett og slett ikke, og har ikke problemer med å holde meg på en størrelse jeg er fornøyd med.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Sjeldent

Har vel veid meg 3-5 ganger siden år 2000

Skrevet

1 gang i mnd vil jo ikke være feit heller

Anonymkode: dbe5d...c2d

Skrevet

Omtrent daglig for å sjekke fettprosent og muskelmasse.

• Liker 1
Skrevet

Vil tro det er snart fire år siden. 

Anonymkode: e8686...62e

• Liker 1
Skrevet

Hvor ofte veier du deg, TS? jeg veier meg 1-3 ganger i uken. Siden jeg ikke orker å telle kalorier. Greit å holde vekten stabil da det er lett å se seg blind på seg selv. Jeg hadde ikke merket om jeg la på meg 10 kilo på et år, gradvis. (Untatt at buksene ble litt strammere).

Skrevet

Hver dag. Opptil tre ganger om dagen.. Er en vane som er vanskelig å vende...

Anonymkode: 2bb94...fbb

Skrevet

Aldri. Kun når jeg er med på et forskningsprosjekt gjennom NTNU hvert 2.år.

• Liker 1
Skrevet

Stort sett hver morgen, naken og etter jeg har tisset. Men siden jeg nå ikke er i stand til det så blir det ingen veiing. Blir ikke stresset av den grunn.

Skrevet

Sporadisk da jeg var yngre og tynn og kunne spise hva jeg ville. Ukentlig nå når jeg plutselig ikke passet i buksene mine lengre og fant ut at jeg måtte gå ned noen kilo. Skjønner ikke helt vitsen med daglig veiing, da. 

Anonymkode: a5606...b62

Skrevet

To ganger til dagen. Fordi det er motiverende mens jeg slanker meg.

Anonymkode: 4bb26...7bf

Skrevet

Tidligere veide jeg meg et par ganger i uka, men etter at jeg fødte har jeg bare veid meg to ganger på 4 mnd. Bryr meg ikke om vekta nå som jeg fullammer, men får se når baby begynner å spise mat.  

Skrevet

Før jul veide jeg meg hver dag fordi det var en del av et slankeveddemål med mannen (begge vant). Nå etter jul har det blitt mer sporadisk, men flere ganger i uka. Jeg vet ikke hvordan det kommer til å utvikle seg, men jeg skal veie meg hver fredags morgen for "vi som skal ned i vekt før påske"-tråden

Skrevet

Hver dag. :)

Anonymkode: 7a2f8...30f

Skrevet

De få gangene i året jeg er hjemme :fnise:
Har ikke vekt selv...
Men for min del er det ikke noe gøy å sjekke vekta....Den har vært det samme siden ungdomsskolen ._.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...