AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Fitbit Flex Wireless Bracelet Deluxe Genuine Band...Hva er disse som alle går med? Måler den noe mer? Erfaring? Anonymkode: 7aad4...641
Titania Skrevet 15. januar 2016 #3 Skrevet 15. januar 2016 Det er ingen klokke på fitbit flex (da må du se på charge eller surge). Det er jo bare et vanlig aktivitetsarmbånd, som måler aktiviteten din i løpet av dagen, i tillegg til at den måler søvnen din, også er det "vekkerklokke" på den, som vibrerer når du har stilt den inn. Den vibrerer også når du har oppnådd dagsmålet du har satt deg
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #4 Skrevet 16. januar 2016 fant det på ebay, så billig og ...er den ok tror dere? Anonymkode: 7aad4...641
Titania Skrevet 16. januar 2016 #5 Skrevet 16. januar 2016 Jeg har en, og er veldig fornøyd med den. MEN om du fant den billig på ebay - pass på at det ikke bare er armbåndet, for det er en dings inni du må ha også. Et kjapt søk på teksten du la inn i HI, viser i hvertfall til masse armbånd til +/- 10 kr, og da er ikke dingsen med.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #6 Skrevet 18. januar 2016 Hva heter om den dingsen er med? Kunne noen finne via link? Billig helst! Anonymkode: 7aad4...641
-Jiinxs- Skrevet 18. januar 2016 #7 Skrevet 18. januar 2016 (endret) Den dingsen inni får du med når du kjøper "hele pakken", men så finnes det ekstra utstyr slik at du kan få den i forskjellige farger. Tror ikke du får kjøpt den dingsen løs uten selve armbåndet. Bilde av min (som er kun en Fitbit Flex) på bildet vises armbånd, dings og lader. Hvis du ikke vet så skal funker den sammen med en smartphone. Jeg bruker en android basert tlf. Endret 18. januar 2016 av -Jiinxs-
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #8 Skrevet 19. januar 2016 Har noen link til en sånn billig hel pakke?:) Anonymkode: 7aad4...641
-Jiinxs- Skrevet 19. januar 2016 #9 Skrevet 19. januar 2016 Ikke for å være slem. Men det er noe som heter www.google.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå