AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 Skal til Thailand i en mnd i februar. Har nettopp funnet ut at det er kun lov å ta med 250 gram/10 bokser. Snuser ca en boks for dagen. Ønsker da å ta med 30 bokser. Finner lite om erfaringer med dette på nettet. Noen som har erfaringer her? Som feks har blitt stoppet med for mye? Ble det bot? Hvor stor? Ble snusen beslaglagt? Vet det selges diverse steder i Thailand, men dette er ikke noe jeg ønsker å belage meg på at jeg kan kjøpe, da vi ikke skal være så mye på "turistplassene", pluss at jeg har skjønt det er veldig dyrt og ikke den samme snusen vi er vant til her. Tenkte også å ringe tollvesenet og høre med de, men 250 gram er 250 gram, og ser ikke akkurat for meg at de vil være behjelpelige med å la meg bryte loven. Takk for alle innspill! Anonymkode: 77529...b6b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Legg det i kofferten og det går fint. Anonymkode: 98082...e29
I all verden Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 Se det heller som en passende anledning til å legge denne motbydelige uvanen på hylla for godt! 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #4 Skrevet 14. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Legg det i kofferten og det går fint. Anonymkode: 98082...e29 Men om jeg blir stoppet og de sjekker meg, så sjekker de vel den også? Og da er jeg jo like langt som hvis jeg har taxfree-snus i håndbagasjen. Anonymkode: 77529...b6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå