AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #1 Skrevet 14. januar 2016 I går klarte jeg å skli på gulvet i stua så jeg datt. Tok meg i mot med håndflatene og landet på rompa. Var ikke noe big deal eller noe sånt, gjorde ikke spesielt vondt heller. Men jeg kjente med en gang at jeg fikk vondt i hode, enda jeg ikke slo det engang.. Føles som om det har fått seg ett "trykk" på en måte, litt vanskelig å forklare. Men det presser skikkelig i hode.. Når jeg våkner i dag har jeg fortsatt vondt i hode. Gjør mest vondt på høyre side og bak. Hvorfor i all verden fikk jeg vondt i hode etter jeg datt når jeg ikke slo det engang?? Anonymkode: f9d5c...7d0
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #2 Skrevet 14. januar 2016 Fordi hodet ditt er forbundet med resten av kroppen. Når du faller på rumpa, vil støtet forplante seg opp ryggraden, opp nakken, og opp i hodet. På samme måte som ankler, knær og hofter får seg en trøkk når du hopper ned fra noe, og lander med føttene plantet godt i bakken. Anonymkode: 63abf...e87 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #3 Skrevet 14. januar 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi hodet ditt er forbundet med resten av kroppen. Når du faller på rumpa, vil støtet forplante seg opp ryggraden, opp nakken, og opp i hodet. På samme måte som ankler, knær og hofter får seg en trøkk når du hopper ned fra noe, og lander med føttene plantet godt i bakken. Anonymkode: 63abf...e87 Godt mulig det er årsaken ja.. Gjør hvertfall fortsatt veldig vondt i hode :/ Anonymkode: f9d5c...7d0
Honey Dew Skrevet 15. januar 2016 #4 Skrevet 15. januar 2016 Hvis det ikke kommer seg, bør du vurdere å få deg en legetime
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå