Gå til innhold

Balansetest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg kom over en balansetest på nett, men det sto ikke så mye om hvordan man regner ut resultatet. Så bare for å få en pekepinn på hva som er normalt, lurer jeg på om folk her klarer å stå med begge bena samlet, lukkede øyne og hendene på hoftene i 20 sekunder? For meg er det komplett umulig. 

Anonymkode: 2b031...098

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvsagt. Normalt skal man kunne stå på begge bena til man er lei - enten nå øynene er igjen eller ikke. På et bein i 20 sekunder med øynene igjen er vel testen, er den ikke? :klo: 

Anonymkode: ae243...3a6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt. Normalt skal man kunne stå på begge bena til man er lei - enten nå øynene er igjen eller ikke. På et bein i 20 sekunder med øynene igjen er vel testen, er den ikke? :klo: 

Anonymkode: ae243...3a6

Testen jeg leste var tredelt. Først på begge ben så på begge ben på langs, altså tærne på den ene foten plassert bak hælen på den andre. Husker ikke hvilken fot som skulle være fremst.

Dernest skulle man stå på ett bein, på den foten som ikke var lederfoten. Altså, dersom du skal sparke en ball og velger å sparke med høyre, skal du i balansetesten stå på venstre. Det tar ikke mange sekundene før jeg begynner å vingle. 

Anonymkode: 2b031...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...