Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #1 Skrevet 10. oktober 2004 Er det flere som syns at overnevnte er bitte-litte-granne HELT DUST ????????????? Jeg trodde ikke det var mulig å bli så blåst mellom øra. Herregud, for ei dum bimbo.
Gjest Anonymous Skrevet 10. oktober 2004 #2 Skrevet 10. oktober 2004 Personen jeg sikter til er altså Jessica Simpson... :hår:
-Fisken- Skrevet 11. oktober 2004 #3 Skrevet 11. oktober 2004 Det er jo rett og slett synd på henne da..
CheapChampagne Skrevet 11. oktober 2004 #4 Skrevet 11. oktober 2004 Det er jo rett og slett synd på henne da.. Enig!! Men samtidig utrolig morsomt å se på!
Arkana Skrevet 11. oktober 2004 #5 Skrevet 11. oktober 2004 Det er jo rett og slett synd på henne da.. Enig. Har ikke sett serien noe særlig, men så henne på noen talkshows og hun var like dum der også, og moren satt og snakket om hvor stolt hun var av henne og hvilken god oppdragelse hun hadde fått.
ivanka Skrevet 11. oktober 2004 #6 Skrevet 11. oktober 2004 mulig det er synd på dama, men hun tjener nå på det selv. gjør du karriere av å være stokk dum i offentlighet har du på en måte deg selv å takke. hysterisk festlig.
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #7 Skrevet 11. oktober 2004 Hehe..synes hun er morsom jeg. Hun har tydeligvis selvironi. Dessuten, hun er da suksesfull nok selv om hun kanskje er dum..så synes ikke akkurat synd på henne. Tror forøvrig at hun spiller dum og deilig av og til.
lizzy x Skrevet 12. oktober 2004 #9 Skrevet 12. oktober 2004 den dama der er jo ikke helt god....altså det går jo ikke ann å være så brød?
Cand alt Skrevet 12. oktober 2004 #10 Skrevet 12. oktober 2004 Er det flere som syns at overnevnte er bitte-litte-granne HELT DUST ????????????? Jeg trodde ikke det var mulig å bli så blåst mellom øra. Herregud, for ei dum bimbo. Hva er poenget med innlegget?
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #11 Skrevet 13. oktober 2004 Hva er poenget med innlegget? Poenget med innlegget er å få deg til å lure på hva poenget med innlegget er!!!
Gjest Frigg Skrevet 13. oktober 2004 #12 Skrevet 13. oktober 2004 Er det flere som syns at overnevnte er bitte-litte-granne HELT DUST ????????????? Jeg trodde ikke det var mulig å bli så blåst mellom øra. Herregud, for ei dum bimbo. Har du lest dette :Personangrep/persondebatter Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. For innlegget ditt hadde vel ikke noen annen hensikt enn å drite henne ut?
Gjest Anonymous Skrevet 13. oktober 2004 #13 Skrevet 13. oktober 2004 Vi har snakket litt om akkurat det at hun fremstår som så fryktelig lite intelligent. Husk at dama har levd et isolert liv siden hun var 12-14 år. Hun har aldri levd et normalt ungdomsliv. Og dersom noen hadde filmet dere 24/7 og klippet som de ville. Så skal jeg vedde på at en del av dere hadde sett om mulig enda dummere ut!
Jens Skrevet 13. oktober 2004 #14 Skrevet 13. oktober 2004 Hun er jo en av de best tjenende artistene i USA så tror nok ikke hun er såååå dum.... Tror nok hun spiller MYE!
April Skrevet 13. oktober 2004 #15 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg synes hun er litt kul jeg...Tror grunnen til at hun virker lite smart er at hun snakker litt for ofte før hun tenker og det som da kommer ut høres ganske teit ut! Ellers støtter jeg meg til Koriander og Jens..
Gjest Hege Skrevet 13. oktober 2004 #16 Skrevet 13. oktober 2004 Det er ikke tillatt å skrive på krenkende, nedsettende eller injurierende vis, om noe individ, kjent eller ukjent. Det er heller ikke tillatt å spre rykter gjennom vårt forum, eller spekulere rundt årsaks-sammenhenger man ikke kjenner. http://forum.kvinneguiden.no/faq.php
Anbefalte innlegg