AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Det er urenslig å ha dyr innendørs! Fugler støver ned og skaper dårlig innemiljø smågnagere er forsåvidt greit nok så lenge en skifter strø ofte hunder tråkker rundt i all mulig skitt ute og sniffer på alle "godbiter" de kommer over (dessuten har mange hunderaser "synlige" rumpehull der man ser rester etter avføring eller piss i pelsen) katter drar med seg døde dyr inn, tråkker rundt i sitt eget piss/sin egen møkk (eller småretter) i kattekassa og drar det utover huset, slikker seg i ræva for så å "vaske" resten av kroppen, og utekatter har tilnærmet kronisk innvollsorm der de er smittefarlige og når som helst kan skille ut ormeegg via ræva, spolormegg kan overleve i årevis i huset ditt Kaniner lorter overalt, selv de flinkeste slipper en kule her og der i ny og ne, men de er tusen ganger mer hygieniske enn katt/hund Anonymkode: d0225...a1e 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Hva vil du med dette? Anonymkode: 8608e...aae 20
Feyfeyhey Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 18
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva vil du med dette? Anonymkode: 8608e...aae Opplyse folk. Får fnatt av folk som har hund eller (enda verre) katt i senga si. Utrolig uhygienisk! Bader i møkk og annet.. Mon tro hva en bakterieprøve av huset ville vist. Anonymkode: d0225...a1e
Tvist Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Barn som vokser opp med dyr er mindre plaget av allergi og luftveisplager. Det er bra å få utfordret immunsystemet en gang i blant. Men du overdriver også mye. 23
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Tror ikke man tar så stor skade av litt bakterier og skitt fra dyr. Tenk på all støvet rundt deg du
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Tror du ikke folk med dyr er ganske klar over dette? At du har et problem med å ha dyr i nærheten bør ikke gå utover alle andre. Da får du holde deg unna! Jeg har to katter, de får ligge i senga og der de måtte ønske for den saks skyld. Aldri opplevd noen ulemper med det Anonymkode: 6f513...fb1 2
Ruccula Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplyse folk. Får fnatt av folk som har hund eller (enda verre) katt i senga si. Utrolig uhygienisk! Bader i møkk og annet.. Mon tro hva en bakterieprøve av huset ville vist. Anonymkode: d0225...a1e Du er klar over at det er sunt å bli utsatt for bakterier?? Du vet at folk med dyr er sunnere enn resten sv befolkningen? Du vet at bakterie hysteri er en trussel mot folke helsen? Du vet st barn somvokser opp med dyr får sjeldnere astma og allergi? Nå skal jeg og hundene legge oss under dyna og koooose oss og drømme om hvor uhygeniske vi er 19
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #9 Skrevet 13. januar 2016 5 minutter siden, H.T.S skrev: Er du en av disse folka som vasker hendene 15 ganger etter dobesøk og bruker antibak hver gang de er borti ett dørhandtak? Nei. Jeg vasker hendene 1 gang, men merkelig at du kaller meg hysterisk bare fordi jeg ikke vil sove med avføring og ormeegg, gitt. Ja - har hatt tilnærmet alle nevnte dyrearter (ikke hamster etc), og har sett litt av hvert. Grøss. Anonymkode: d0225...a1e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 Vel, det får være så uhygienisk det bare vil. Jeg kvitter meg ikke med pusene mine av den grunn Jeg har for øvrig aldri vært syk etter jeg fikk kattene mine selv om de sover i senga. De er 7 år nå. Anonymkode: 56157...490 5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 6 minutter siden, Tvist skrev: Barn som vokser opp med dyr er mindre plaget av allergi og luftveisplager. Det er bra å få utfordret immunsystemet en gang i blant. Men du overdriver også mye. Ja, men å bo med møkk? Greit å ha en kanin, liksom, men katter og hunder er skitne, rett og slett. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett katterumper eller hunderumper med bæsjerester, og så opp i sofaen gitt. Delikat. Anonymkode: d0225...a1e
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror du ikke folk med dyr er ganske klar over dette? At du har et problem med å ha dyr i nærheten bør ikke gå utover alle andre. Da får du holde deg unna! Jeg har to katter, de får ligge i senga og der de måtte ønske for den saks skyld. Aldri opplevd noen ulemper med det Anonymkode: 6f513...fb1 Jo, det kan hende de bare er urenslige mennesker altså. Misforstå meg rett, jeg liker dyr, men de er skitne! Anonymkode: d0225...a1e
Sinsiew Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 (endret) Så ikke skaff deg dyr da.. Enklere blir det ikke! Mer uhygienisk å ha en unge, for å si det slik.. større bakteriebomber skal man vel lete lenge etter. Tenk etter at ungen har vært ute a! Mye sjuke blir dem å, der de går i barnehagen og drar med seg alskens ulumskheter hjem.. Både mark i rævva, lus i håret, drar med seg dritt og møkk inn i huset, spiser alt de kommer over, kommer seg ikke på do i tide så de driter i buksa og tisser på gulvet, og sleiker seg på henda etter å ha pilt seg i nesa. Mon tro hva en bakterietest i huset til de som har barn vil vise Og ja. Det var ironi for de som har litt tungt for det Alt har fordeler og ulemper. Sånn er det bare. Liker du ikke dyr, så liker du ikke dyr. Ferdig med det. Men hold deg for god til å holde en moralpreken. Endret 13. januar 2016 av Sinsiew 19
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #14 Skrevet 13. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja, men å bo med møkk? Greit å ha en kanin, liksom, men katter og hunder er skitne, rett og slett. Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg har sett katterumper eller hunderumper med bæsjerester, og så opp i sofaen gitt. Delikat. Anonymkode: d0225...a1e Ja, det er helt greitå bo i litt møkk faktisk! Så lenge man ikke blirsyk, så blir man stekere av det. Jeg har vokst opp med dyr, hester, høner, kaniner, katt, hund. Av og til hadde jegen skjære boende inne pga brukket vinge. Hønene trasket inn i stua og rappet katte maten, katten gikk på kjøkken benken, bikkja la i senga...jeg gikk i stall klær hjemme. Og jeg og mine søsken har ekstremt godt immunforsvar. I en alder av 32 har jeg aldri gått på antibiotika! Jeg er aldri syk! Anonymkode: d45b8...0f3 5
Infinity Skrevet 13. januar 2016 #15 Skrevet 13. januar 2016 Vasker rumpen til bikkjen daglig. Tørker også potene. Hun er så fin så.:-)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #16 Skrevet 13. januar 2016 Dummeste jeg har lest på lenge. Man MÅ ikke ha kattekasse inne, man KAN lære både hund og katt at områder i huset er forbudt, og jeg kan ikke huske at katten har dratt inn et eneste dødt dyr. Men for all del, kos deg med ditt mindre utviklede immunforsvar og ekstra lass sykdommer så skal jeg kose meg med mine "urenslige dyr". Hunder og katter er hvertfall ikke mer skitne enn unger. Altså er det urenslig å være mennesker. Du er urenslig. Anonymkode: 44e27...11f 7
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #17 Skrevet 13. januar 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplyse folk. Får fnatt av folk som har hund eller (enda verre) katt i senga si. Utrolig uhygienisk! Bader i møkk og annet.. Mon tro hva en bakterieprøve av huset ville vist. Anonymkode: d0225...a1e Hjertelig takk, men jeg kan ikke huske å ha sett noen be om dette. Anonymkode: 8608e...aae 8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #18 Skrevet 13. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplyse folk. Får fnatt av folk som har hund eller (enda verre) katt i senga si. Utrolig uhygienisk! Bader i møkk og annet.. Mon tro hva en bakterieprøve av huset ville vist. Anonymkode: d0225...a1e Haha! Hva du opplyser om er at du er litt. ......begrenset og mest sannsynlig forsøker prosjisere egen obsessive compulsive disorder på dyr/andre. Anonymkode: 52116...9a2 3
globalagogo Skrevet 13. januar 2016 #20 Skrevet 13. januar 2016 TS jeg håper du går med skopose når du kommer inn på gangen, eller desinfiserer skoene dine før du kommer inn. Og at du etter hvert eneste dobesøk går over hele badet med antibac, i tilfelle ecoli skulle svirmle opp i lufta. Hvis du skulle være så uheldig å ta på et dørhåndtak uten engangshansker håper jeg hånda di ikke etser bort i antibac. Dernest håper jeg du har forberedt deg på hvor skitten veska di, sykkelhåndtakene dine, rattet i bilen, innsida av vottene, mobilen ikke minst osv er... Og hva skjer med å forsvare kanin av alle ting? Ser du "hakker" på alle dyr unntatt kanin, du vet at de også bæsjer, ja? Og at de ikke klarer å vaske hele kroppen sin selv..? 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå