Gå til innhold

Kva likar jentene?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Steggen

Korleis har det seg at når gutar spør om kva jenter likar og ynskjer at guten skal gjera, får me til svar at dette er umogleg å svare på fordi det er individuelt kva jentene ynskjer, medan det er godt med jentesex fordi ei jente veit kva som skal til? Er ikkje dette ein motsetnad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg forlanger ikke mye.. Bare Han følger med, og ikke kun tenker på seg selv.. At han er litt våken, og klarer å tenke i mine baner, liksom!

Hvis du ser en pupp, har du kanskje mest lyst til å klemme til, men det er kanskje ikke det jenta synes er så deilig.. Kanskje stryke litt, og så klemme forsiktig.. Bare et (dårlig) eksempel da men..

Rota meg litt bort i tilegg tror jeg.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eeeeeehhhmmmmm, jeg trooooor du burde legge om til bokmål.Jeg ble så oppsatt på hvor deilig stemmen min ble og hvor arti det var å lese innlegget at jeg i grunnen glemmte å få med meg hva innlegget handla om.

Men uansett så går det nok bra :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea:

No får me ikkje starte nokon språkdiskusjon her, men eg skriv nynorsk fordi dette er skriftspråket som ligg nærast mitt talemål (dialekt). Dermed er det lettast å uttrykke seg skriftleg, rimleg godt, på nynorsk. MEN - Kan du ikkje gjera eit forsøk på å svare på det opprinnelege innlegget? Eg er rimeleg trygg på at du forstår det eg spurde om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhmmmmm, busted :oops:

Skal gjøre et intenst forsøk her, men jeg tulla ikke bare heller for jeg har store vanskligheter med å skjønne innlegget ditt.

Om det har noe med din skrivemåte eller om Thea :roll: fulgte med i nynorsk timene på grunnskolen kan vi ta en annen gang :roll:

Hva jenter liker og ikke liker er jo individuelt, men de erogene sonene er noe mange av oss har til felles.

I mitt forhold har det ikke vært mye spørring og graving rundt hva liker du hva liker du ikke.Vi har forsøkt oss frem vi og blemmet litt her og der :roll: Men nå er vi kommet så langt i forholdet at vi er sikker på hverandres kropper,hva den andre liker osv og sex livet vårt nå er perfekt :D

Fikk du litt svar nå?? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thea: Takk for svar.

For å utdjupe litt: Det vert ofte hevda at gutane må ta seg betre tid til å kjærteikne jentene. Javel! Men korleis? Når eg har spurt om dette ulike stader, er svaret som regel at dette er individuelt og dermed umogleg å svare på. Så kjem det eit innlegg for jentesex og då er eit av hovudargumenta at dette er godt fordi ei jente veit korleis ho skal tilfredsstille ei annan jente. Er det ikkje individuelt då? Kanskje det er ein del fellestrekk mellom individa som kunne brukast som ei rettesnor for korleis ein gut bør/skal handsame jenta?

Sjølvsagt ynskjer ikkje alle jenter det same. Kva den einskilde ynskjer varierar også ganske sikkert frå gong til gong. Men nokre tips om kva som kan være godt må vel nokon kunne gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

... men det som liksom er "greia" er jo at alle er individuelle på HVORDAN våre felles erogene soner skal behandles...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har ikke jeg hatt jente sex og er ikke den store ræseren på det.Men akkurat det er jo fornuftig det da vel???

Da vil jo den ene jenta tilfredstille den andre jenta på den måten hun gjærne vil bli tilfredstillt selv, og da vil det jo ofte klaffe da :)

Når gutter skal tilfredstille en jente må han jo nesten bare gjette seg fram til de mest erogene sonene på jenta siden han ikke har noe å sammenligne på seg selv.

Men så er det jo som Sandy sier at disse "felles" erogene sonene er jo veldig individuelle de også :-?

Dette ble litt rotete men pyttsann pyttsann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...