AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Hei. Jeg har de siste ukene oppdaget at jeg har veldig usymmetrisk ansikt. Merker det ikke i speilet eller når jeg f.eks tar bilde på Snapchat. Merker det derimot ved å ta bilde med frontkameraet på iPad ettersom bildet da ikke blir speilvendt. Etter jeg oppdaget dette er det noe som har plaget meg ekstremt. Jeg tenker over det hele tiden og lurer på om andre ser det.. Sitter i kassa i matbutikk, så mange mange ser på ansiktet mitt hver dag.. Likevel har jeg selv aldri, aldri tenkt over at andre har usymmetriske ansikt.. Tenker dere over om andre har symmetriske ansikt? Akkurat nå har selvtilliten min til å smile til kundene osv sunket helt, det føles som ansiktet mitt er satt sammen av to ulike ansikt!! To ulike neser, to ulike øyenbryn og to ulike haker😭 Noen som kan få meg på litt bedre tanker ant dette? Flere som har usymmetriske ansikt? Anonymkode: 669ee...e70
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Alle har det i større eller mindre grad. Anonymkode: 4fe27...8c2 1
Gjest Coolaid Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Gratulerer, du har funnet enda en måte å være slem med deg selv på. Alle har et ansikt. Ingen har et photoshoppet ansikt. Ingen er 100% symetrisk vil jeg tro. Vi du komme over det ? Da skal du kun fokusere på noe positivt med deg selv. Velg en ting hver dag, skriv det ned. Kun positive egenskaper er lov. Etter at du har øvd deg på dette vi du se at får det bedre med deg selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå