Gå til innhold

Hvordan stilling øverst?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når du har sex og du (dame) er øverst, sitter du helst oppreist eller bøyd ned mot partner?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter oftest bøyd mot mannen.

Anonymkode: 147d9...41b

Skrevet

Bøyd mot mannen når jeg skal opp og ned for hans nytelse, rett opp når jeg skal frem og tilbake for min nytelse :) 

Anonymkode: 1401e...3b3

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bøyd mot mannen når jeg skal opp og ned for hans nytelse, rett opp når jeg skal frem og tilbake for min nytelse :) 

Bra dere varierer så det blir best mulig for begge. Klarer du å sitte oppreist når du kommer?

Skrevet

Depends...om mannen er for stor og hard er det ikke alltid enkelt å sitte oppreist..jeg liker å variere.. og ja klarer å sitte oppreist når jeg kommer men faller fort ned.

Anonymkode: 96e2d...880

Skrevet
32 minutter siden, makar skrev:

Bra dere varierer så det blir best mulig for begge. Klarer du å sitte oppreist når du kommer?

Faller sammen etter første rykning :P 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette. Opp og ned er veldig tungt så da må jeg støtte meg på armene /albuene eller håndflatene ved å lene meg fremover bøyd over mannens overkropp.
Når jeg heller gnukker frem og tilbake (som er kjempe deilig for meg) så sitter jeg med rett rygg.

Anonymkode: 9b140...5c8

Skrevet

Den sakte frem og tilbake blir litt i det mest romantiske hjørnet for min del, og jeg foretrekker å holde romantikk utenfor senga.

Det blir opp og ned i ganske rett posisjon.

Varierer med tempo og grad av kontroll/hvor dypt jeg går ned, og hvor mye jeg viser av....ja. Der. Og hvor jeg tar.

Eller jo, jeg lener meg avogtil fremover- men da forventer jeg en fast hånd rundť halsen eller at jeg blir dratt i håret.

Lener meg heller bakover enn forover om jeg må velge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...