Gjest makar Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Når du har sex og du (dame) er øverst, sitter du helst oppreist eller bøyd ned mot partner?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Jeg sitter oftest bøyd mot mannen. Anonymkode: 147d9...41b
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Bøyd mot mannen når jeg skal opp og ned for hans nytelse, rett opp når jeg skal frem og tilbake for min nytelse Anonymkode: 1401e...3b3 1
Gjest makar Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bøyd mot mannen når jeg skal opp og ned for hans nytelse, rett opp når jeg skal frem og tilbake for min nytelse Anonymkode: 1401e...3b3 Bra dere varierer så det blir best mulig for begge. Klarer du å sitte oppreist når du kommer?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Depends...om mannen er for stor og hard er det ikke alltid enkelt å sitte oppreist..jeg liker å variere.. og ja klarer å sitte oppreist når jeg kommer men faller fort ned. Anonymkode: 96e2d...880
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 32 minutter siden, makar skrev: Bra dere varierer så det blir best mulig for begge. Klarer du å sitte oppreist når du kommer? Faller sammen etter første rykning Anonymkode: 1401e...3b3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Bøyd mot mannen når jeg skal opp og ned for hans nytelse, rett opp når jeg skal frem og tilbake for min nytelse Anonymkode: 1401e...3b3 Dette. Opp og ned er veldig tungt så da må jeg støtte meg på armene /albuene eller håndflatene ved å lene meg fremover bøyd over mannens overkropp. Når jeg heller gnukker frem og tilbake (som er kjempe deilig for meg) så sitter jeg med rett rygg. Anonymkode: 9b140...5c8
Gjest Saurus Skrevet 14. januar 2016 #8 Skrevet 14. januar 2016 Den sakte frem og tilbake blir litt i det mest romantiske hjørnet for min del, og jeg foretrekker å holde romantikk utenfor senga. Det blir opp og ned i ganske rett posisjon. Varierer med tempo og grad av kontroll/hvor dypt jeg går ned, og hvor mye jeg viser av....ja. Der. Og hvor jeg tar. Eller jo, jeg lener meg avogtil fremover- men da forventer jeg en fast hånd rundť halsen eller at jeg blir dratt i håret. Lener meg heller bakover enn forover om jeg må velge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå