Gå til innhold

Han puler på flere kvinner

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ikke ekkelt å suge på peniser dere vet er inni andre også? Jeg kommer aldri til å forstå meg på de som ligger rundt og deler kroppsvæskene sine med alt og alle. Nei ser jeg skal være alene til jeg dør. 

Anonymkode: dd860...068

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest cheshirecat
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Mange damer har sex alt for tidlig, uten å ha blitt kjent med personen, og så tror de at mannen er interessert i dem...når de gir alt med en gang..

Sånne damer ødelegger for oss som er mer selektive, for menn trenger da aldri å ta et valg, når det alltid er damer som sprer beina uten å forvente noe mer...

Så skjerp dere damer!

Hilsen dame

Anonymkode: 4d7d8...784

Æææeeh... Hva med tanken om at kvinner liker sex for sex akkurat som menn gjør..?  Mange kvinner har ikke sex for at mannen skal "ta et valg".. De har sex fordi de liker at mannen "sprer bein" akkurat som at menn liker det samme.. Seriøst..! 

Skrevet
Den ‎16‎.‎01‎.‎2016 at 0.53, AnonymBruker skrev:

Enig med deg. Mange damer har sex alt for tidlig, uten å ha blitt kjent med personen, og så tror de at mannen er interessert i dem...når de gir alt med en gang..

Sånne damer ødelegger for oss som er mer selektive, for menn trenger da aldri å ta et valg, når det alltid er damer som sprer beina uten å forvente noe mer...

Så skjerp dere damer!

Hilsen dame

Anonymkode: 4d7d8...784

Nei ærlig talt, her er det noen menn sine feil altså, når de lyver til damene og øser ut med falsk kjærlighet, så kan noen damer bli lurt til å tro at denne karen kan være interessert.Det er ikke alltid lett å vite hva slags spørsmål man skal stille eller hva man skal se etter for å vite om de er interessert eller ikke godt nok.

Anonymkode: f695c...508

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...