Gå til innhold

Han puler på flere kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har det sikkert vært den del tråder om, men jeg orker ikke lese gjennom alt av tråder som omhandler dette.Vil spørre dere kvinner om noe, jeg er kvinne selv.Hvis du hadde hatt en pulevenn, og han hadde sagt at han møtt flere kvinner for kun sex, ville du fortsatt å møte han ? om du fant ut at du begynte å få følelser for han ? han presiserte at han vil bare være singel og er ikke ute etter forhold med noen, bare å ha venner med fordeler.Jeg sa nei takk, jeg klarer ikke å være kun en knulledokke for en mann, klarer du, ville du fortsatt og møtt han, om du likte sexen ?

Anonymkode: f695c...508

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis min knallkomis traff andre kvinner enn meg for sex så hadde jeg funnet ut av om han brukte kondom eller ikke. Hvis han unngikk kondombruken, så hadde jeg kuttet ham ut og skaffet meg ny KK. 

Skrevet

Han vil være singel, og bare ha sex. Du begynner å få følelser for han. Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor du spør en gang, det er jo åpenbart at det eneste rette er å kutte han ut.

• Liker 9
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Som over, du har følelser, han har ikke. Det eneste fornuftige er å kutte kontakten.

Skrevet

Alternativt skaff deg en knallkompis nr 2. For å virkelig komplisere situasjonen ytterligere.

Skrevet

NEI, NEI og NEI! Men så har jeg heller aldri en ff heller. Synes det er naturstridig å være intim med en person man liksom ikke skal ha følelser for.

Hvis du vil være en i rekka hans pluss ødelegge din integritet, kjør på.

Hvis du ønsker å bevare din verdighet og integritet, KUTT HAN UT NÅ!

Anonymkode: 4d7d8...784

• Liker 4
Skrevet

Nei, aldri i livet-er mer verdt enn det der.

Anonymkode: 4cacc...11b

• Liker 3
Skrevet

Jeg har kuttet han ut, jeg tenker som dere, aldri i verden, ville bare høre hva dere andre tenkte om dette.

• Liker 4
Skrevet

Han sa han har 3 pulevenninner, jeg tror ikke de vet om hverandre, jeg vet ikke, men jeg tror ikke det er så mange kvinner som har en pulevenn, som liker at pulevennen deres har flere kvinner han puler på.I såfall forstår jeg ikke tankegangen, jeg tror ikke jeg greier å sette meg inn i dette en gang, for det er så langt fra det jeg ville ha vært med på sånn seksuelt og moralsk.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har det sikkert vært den del tråder om, men jeg orker ikke lese gjennom alt av tråder som omhandler dette.Vil spørre dere kvinner om noe, jeg er kvinne selv.Hvis du hadde hatt en pulevenn, og han hadde sagt at han møtt flere kvinner for kun sex, ville du fortsatt å møte han ? om du fant ut at du begynte å få følelser for han ? han presiserte at han vil bare være singel og er ikke ute etter forhold med noen, bare å ha venner med fordeler.Jeg sa nei takk, jeg klarer ikke å være kun en knulledokke for en mann, klarer du, ville du fortsatt og møtt han, om du likte sexen ?

Klarer ikke ta noen seriøst som bruker ordet knulledokke, det sier noe om ditt syn på sex som noe bare menn får nytelse av, og gir meg assosiasjoner til frigide damer som "lider" seg gjennom sex for å få en ring på fingeren. Tror ikke jeg er alene om å få slike assosiasjoner.

Anonymkode: 11461...8ec

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarer ikke ta noen seriøst som bruker ordet knulledokke, det sier noe om ditt syn på sex som noe bare menn får nytelse av, og gir meg assosiasjoner til frigide damer som "lider" seg gjennom sex for å få en ring på fingeren. Tror ikke jeg er alene om å få slike assosiasjoner.

Anonymkode: 11461...8ec

TS droppa fyren for å slippe å være en knulledokke. Fyren har jo null respekt for damer og i dette tilfellet så er det han som gjør damene til knulledokker. 

Det der med FF funker kun for et utvalg. Menn som uten problemer klarer å distansere seg fra følelser. Kun et fåtall jenter klarer dette. Og selv ommannfolka vet at de føkker med følelsene hennes, så bryr de seg ikke fordi deres kjønnslige behov er størst. 

Og det latterligste er at damer har minst like stort behov for sex men vi trenger også følelsesmessig tilknytning også. 

Anonymkode: 26d07...226

• Liker 9
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han sa han har 3 pulevenninner, jeg tror ikke de vet om hverandre, jeg vet ikke, men jeg tror ikke det er så mange kvinner som har en pulevenn, som liker at pulevennen deres har flere kvinner han puler på.I såfall forstår jeg ikke tankegangen, jeg tror ikke jeg greier å sette meg inn i dette en gang, for det er så langt fra det jeg ville ha vært med på sånn seksuelt og moralsk.

Jeg er kvinne, og hadde ikke brydd meg om dette. En kk er jo kun for sex, og hvor mange han har sex med interesserer meg lite så lenge han bruker kondom. Regner med at min forrige kk hadde sex med andre, og det hadde jeg også med menn jeg datet. Men hvis man har følelser bør man holde seg unna.

Anonymkode: 28566...742

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du sa ja til å være "pulevenn" i utgangspunktet og bryter nå av fordi du ikke klarer å være "kun en knulledokke"? Da er det vel tydelig at du ikke hadde anelse om hva du sa ja til. Hele konseptet her er jo at man forblir frie til å treffe andre og disponere tiden som man vil.

Jeg tror for så vidt ikke dette er unikt, mange kvinner sier ja til en slik "arrangement" ettersom fyren er litt utenfor deres liga og de heller tar litt enn ingenting. Det er nok vanlig for kvinner som har litt lav selvtillit på datingfronten, eller er uerfarne. Hadde de visst hvor mange andre han la seg etter eller hva han egentlig tenkte om dem, hadde de fått et sammenbrudd. Man lærer kun av erfaring, og den er som regel negativ.

For å svare på spørsmålet, så ville jeg ikke hatt noe jeg kaller en "fuckbuddy" - hele uttrykket er for meg helt fjortis. Men jeg har datet menn der vi ikke er forpliktet til hverandre, som regel grunnet geografisk avstand el.l. Dette har vært i et tilfelle der jeg likte ham ganske godt, men ikke såpass at jeg var forelsket. Er jeg oppriktig interessert, går jeg ikke inn i et rent seksuelt forhold.

Anonymkode: 9a71d...95f

• Liker 2
Skrevet

Nei. Jeg ville sagt det samme som du, at jeg ikke er interessert i å bare være en knulledokke, og holdt meg unna å ha sex med han selvom sexen var bra, om jeg begynte å få følelser for han. Og egentlig om jeg ikke hadde følelser for han også, for å ha sex med flere samtidig er skittent i mine øyne både med tanke på sykdommer og respekt.

Anonymkode: 50ca3...867

• Liker 1
Skrevet

TS her.Han ga inntrykk over å være ganske så interessert i meg som person, før vi møttes, vi chattet mye, og han ringte meg, sendte meg elektroniske hunder som kysset meg og hjerter osv.Da trodde jo jeg at han var litt interessert i meg som person, men jeg følte meg lurt etter hvert.Da jeg først møtte han, sa han at vi får se hva det blir til.Og etter første møte, så virket han annerledes, kaldere mot meg.Jeg begynte da å like han ganske så godt, og ble faktisk litt sint på han, og da innrømte han at han kun var ute etter sex, og at han har to andre damer.Da takket jeg for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde definitivt sagt takk for meg om han hadde andre, selv om det kun er snakk om sex. For meg så ville en pulevenn være en som man kun har fysisk tiltrekning med, dvs man tenner på hverandre, men skjønner at det ikke er nok der til at det vil bli et varig forhold. Jeg ville likevel ikke vært komfortabel med at han holdt på med andre samtidig. Det syns jeg er ekkelt. Det er mye smittefare her også, det er ikke alt som er "sikkert" selv med kondom (feks kan man få herpes).

Anonymkode: eaee1...2f9

• Liker 3
Skrevet

Æsj, for en ekkel mann! Hadde vært totalt turnoff for meg, skjønner ikke at du vurderer det engang..!

Lykke til med kjønnskydommer! ( kanskje uhelbredelige...)

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, for en ekkel mann! Hadde vært totalt turnoff for meg, skjønner ikke at du vurderer det engang..!

Lykke til med kjønnskydommer! ( kanskje uhelbredelige...)

Hhehe har du ikke lest alt ? jeg har kuttet han ut for 2 uker siden :-)

• Liker 1
Skrevet
Den 14.1.2016 at 22.01, AnonymBruker skrev:

Han ga inntrykk over å være ganske så interessert i meg som person, før vi møttes, vi chattet mye, og han ringte meg, sendte meg elektroniske hunder som kysset meg og hjerter osv.

Så latterlig lett det er å få noen til sengs i 2016! Folk har jo virkelig ikke begrep om hvordan interesse skal kommuniseres på riktig måte. 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så latterlig lett det er å få noen til sengs i 2016! Folk har jo virkelig ikke begrep om hvordan interesse skal kommuniseres på riktig måte. 

Enig med deg. Mange damer har sex alt for tidlig, uten å ha blitt kjent med personen, og så tror de at mannen er interessert i dem...når de gir alt med en gang..

Sånne damer ødelegger for oss som er mer selektive, for menn trenger da aldri å ta et valg, når det alltid er damer som sprer beina uten å forvente noe mer...

Så skjerp dere damer!

Hilsen dame

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...