AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Hei! Jeg tok biopsi på mandag, og har siden da hatt vondt og blødd mye. Legen sa jeg kunne forvente å blø litt, men jeg blør mer nå enn når jeg har mensen. i tillegg til blodet har jeg vondt, mandag og i går klarte ikke ikke stå med rak rykk, og går jeg litt for hardt med venstrefoten får jeg vondt. Det er fortsatt vondt, men ikke like vondt. Ikke feber, ikke dårlig form. Er dette normalt? Anonymkode: 8b56a...493
Kontormus Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Jeg tror, merk tror at de trekker ned livmorhalsen og at dette kan kjennes som murringer fra mens. Vil tro at det helper med paracet. Men det skal ikke vare mer enn én dag. Og en skal ikke blø et bind fullt, det har ihvertfall aldri jeg gjort, og jeg går på blodfortynnende. Jeg ville ringt tilbake og snakket med legen.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 2 timer siden, Kontormus skrev: Jeg tror, merk tror at de trekker ned livmorhalsen og at dette kan kjennes som murringer fra mens. Vil tro at det helper med paracet. Men det skal ikke vare mer enn én dag. Og en skal ikke blø et bind fullt, det har ihvertfall aldri jeg gjort, og jeg går på blodfortynnende. Jeg ville ringt tilbake og snakket med legen. Ok takk! På mandag blødde jeg ut flere bind, og det har fortsatt slik frem til i dag. Det blør mer jo mer jeg beveger meg. Og det er vondere enn murring, det er vondt å hoste, vondt å le, også må jeg tisse ofte ellers trykker det og iler. Jeg får ta en telefon til gyn i morgen. Anonymkode: 8b56a...493
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Dette virker da mer akutt spør du meg. Men ring legen/sykehuset så fort tlf er åpen imorgen tidlig! Dette er ikke normalt! Anonymkode: 7dd13...029 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå