Gå til innhold

blødning etter bruk av canesten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

til dere kvinner som har brukt canesten stikkpille, er det normalt at man blør etterpå?

jeg satte inn stikkpillen på søndag (eller var det mandag) og det kommer friskt blod enda. det kommer ikke så mye men irriterende nok alikevell. jeg har prøvd å google litt og det er som oftest knyttet til graviditet ser jeg mange skriver og det står ingenting i pakningsvedlegget om det. jeg skal få mensen i slutten av neste uke så det er ikke mensen, jeg har heller ingen menssymptomer. og er ikke gravid så vidt jeg vet....noen som vet om dette er vanlig?

Anonymkode: d9878...f88

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man kan jo bli ganske sår av å ha sopp, og Canesten kan også irritere såre slimhinner ytterligere så det er ikke unormalt med små blødninger. Svakt rosafarget utflod/Canestenrester som kommer ut er i hvertfall helt normalt. Hvis du har litt større, friske blødninger som vare i flere dager etter behandling kan det kanskje være verdt å nevne for legen. Hvorvidt det er normalt aner jeg ikke. Det høres ikke veldig vanlig ut i hvert fall.

Anonymkode: 70bdb...4e9

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...