AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Hei! Jeg og kjæresten vurderer en tur til Krakow i mars. Noen som har et hotell med god beliggenhet å anbefale? Vil helst ha noe å finne på rett utenfor døra. Er hotell i gamlebyen å anbefale? Det skal være en lavbudsjettstur, så helst ikke superdyrt. Alle tips tas imot med takk uansett! Vil også gjerne ha tips til ting å finne på der. Er åpen for det meste! Anonymkode: 7ab3b...849
AwkwardAlice Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Novotel Krakow Centrum. Ligger ikke langt fra gamlebyen.
RompeRusk Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Puro hotell! 10 min gange til gamlebyen, rett ovenfor det største kjøpesenteret i krakow ( ) samt supermoderne!
RompeRusk Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Hvis dere er interessert i krigshistorie: Auschwitz, schindlerfabrikken. Saltgruvene, vandre rundt om i byen, besøke og spise mat på wawel slott... shoppe!
Sirah Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Gled dere! Krakow er kjempefint Har vært der flere ganger. Jeg husker så klart ikke hva hotellene vi har vært på heter, men husker at jeg syntes det var latterlig billig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå