AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 Hvordan vasker du deg etter du har hatt sex? Masse sæd i skjeden forstyrrer jo bakteriafloraen, og det er jo ikke bra. Presser du bare ut sæden på do? For når jeg gjør det så kommer jo ikke alt ut, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å få alt ut uten å spyle oppi skjeden i dusjen? (Noe som forresten er veldig tungvindt. Dusjing etter hver gang man har sex tenker jeg) Anonymkode: 12367...97f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Sitter på do en stund etter sex til jeg er sikker på at det er kommet ut. Dusjer hver dag til faste tider og har ikke hud/hår til å dusje flere ganger enn det. Noen ganger bruker jeg våtservietter hvis vi skal noe så jeg er sikker på det ikke lukter eller noe. Men kan jo ikke dusje 2-3 ganger hver dag.. Skjeden min er helt fin. Aldri hatt noe problem med noe der nede. Anonymkode: 96b55...7eb
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Bare presser ut og tørker med helt vanlig med dopapir. ALDRI vask opp i skjeden, DET forstyrrer ihvertfall bakteriefloraen! Sæd i skjeden er ikke noe farlig eller problematisk - vi er laget for at det skal være sånn.. Anonymkode: a6a8a...d72
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Man skal aldri spyle opp i skjeden!! Jeg setter meg på do, og der blir jeg sittende til jeg føler jeg har fått ut det jeg kan. Så tørker jeg meg godt med papir eller en våt klut. Noe rester kommer kanskje ut i løpet av natta og man får jo en ekkel lukt etter hvert, men da dusjer man så klart etter behov. Føler ikke jeg trenger å dusje rett etter sex, er det mye kliss så spyler jeg underlivet i dusjen, men aldri inni skjeden! Anonymkode: 2b8b0...860
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Nei, det er det jeg også unngår å gjøre.. Men jeg har fått bakteriell vaginose nå, og jeg regner nesten med at det er på grunn av sæd i skjeden, mpt at jeg aldri har hatt det før jeg begynte å ha sex. Anonymkode: 12367...97f
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det jeg også unngår å gjøre.. Men jeg har fått bakteriell vaginose nå, og jeg regner nesten med at det er på grunn av sæd i skjeden, mpt at jeg aldri har hatt det før jeg begynte å ha sex. Anonymkode: 12367...97f Sæd i skjeden kan være årsaken, ja, siden sæd er basisk og forstyrrer balansen i skjeden. Men sånn er det bare. Det står en artikkel her blant annet, med råd om forebygging og behandling. Og den presiserer også nederst at hygiene ikke har noe med saken å gjøre, og at vasking gjør vondt verre. Anonymkode: a6a8a...d72
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det er det jeg også unngår å gjøre.. Men jeg har fått bakteriell vaginose nå, og jeg regner nesten med at det er på grunn av sæd i skjeden, mpt at jeg aldri har hatt det før jeg begynte å ha sex. Anonymkode: 12367...97f du har ikke begynt å vaske deg mer etter du begynte å ha sex da? Bakteriell vaginose kommer nemlig ofte av at man vasker seg for mye. Anonymkode: 24125...693
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå