Gjest Ferie Skrevet 13. januar 2016 #1 Skrevet 13. januar 2016 (endret) Overfallene og overgrepene som skjedde på nyttårsaften i noen europeiske byer, blir omtalt av noen, som ett nytt fenomen. Det er det ikke. Det har i den arabiske verden allerede ett navn "Taharrush Gamea", voldektslek. Igjen er det utskjelte, omdiskuterte og kritiske Hege Storhaug som kan bringe denne informasjonen. Kilde: http://www.rights.no/2016/01/det-nye-fenomenet-har-et-navn-taharrush-gamea/ Det er bevist at det var planlagt hos enkelte av overfallsmennene: "På to menn av nordafrikansk opprinnelse, har politiet funnet lapper med svært grove tyske uttrykk. På lappene er uttrykk som (oversatt) «jeg ønsker å kysse deg», «jeg skal drepe deg», «jeg vil knulle deg» er skrevet ned på tysk og på arabisk, skriver Kölner Stadt-Anzeiger. " Kilde: http://m.nettavisen.no/nyheter/fant-sex-lapp-pa-mistenkte-etter-koln-overgrepene/3423178153.html Dette er en video fra en Egypt, hvor en arabisk talende kvinne forklarer leken: https://www.youtube.com/watch?v=cl1INEBBCgg (videon er postet på en nazist YouTube side... noe jeg ikke er) Lik som i videoen fra Egypt, ble det rapportert lignende taktik i en av de europeiske byene der kvinner og jenter ble overalt, for å prøve å hindre at andre kunne hjelpe kvinnene og jentene vekk fra overfallsmennene. "Situasjonen, som i rapporten beskrives som kaos, var så ute av kontroll at man fryktet alvorlige fysiske skader og til og med dødsfall. Derfor bestemte operativ leder seg for å rydde plassen. I rapporten heter det at politibetjenter ble «bombardert med fyrverkeri og overdynget med glassflasker.» Selv etter at plassen var ryddet, forekom «gjentatte fysiske konfrontasjoner mellom enkeltpersoner så vel som grupper, tyverier og ran på flere steder på samme tid." Kilde: http://www.rights.no/2016/01/masseovergrepene-intern-politirapport-avslorer-det-fulle-omfanget-av-volden-i-koln/ Endret 13. januar 2016 av Ferie
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 http://www.opprop.net/steng_grensen_na Anonymkode: c9405...a23
kat-e Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 Dette har de holdt på med i mange år, spesielt i Egypt. http://www.tv2.no/a/3645714
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 det er veldig ekkelt å lese om. håper mennene står opp for slike ting. Anonymkode: 6115e...e92
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: det er veldig ekkelt å lese om. håper mennene står opp for slike ting. Anonymkode: 6115e...e92 Ja, det tror jeg du forvente. Det koker i hele Europa nå på alle forum og sosiale medier, forbannelsen vokser over at det ikke kommer politikere ut med løfter om trygghet til både kvinner og menn. Europas politikere har vært døvstumme siden galskapen ble kjent. I Danmark får flyktninger beskjed om å ikke gå i flokk for sikkerheten, i Østerrike begynner barer og puber å nekte flyktninger inngang. Høyreekstreme krefter vokser takket være løgn fra politikere og media. Folk vet ikke hvem de kan stole på. Jeg er redd for at det skal komme en sterk leder i Europa- og hva det kan bli for en leder i disse tider kan vel bare pressen og våre politikere lure på. Vi andre vet. Og vi vet at framtiden, ja den er det pressen og politikere som er ansvarlig for. Anonymkode: c9405...a23
Gjest Ferie Skrevet 16. januar 2016 #6 Skrevet 16. januar 2016 Den 13. januar 2016 at 23.28, AnonymBruker skrev: Ja, det tror jeg du forvente. Det koker i hele Europa nå på alle forum og sosiale medier, forbannelsen vokser over at det ikke kommer politikere ut med løfter om trygghet til både kvinner og menn. Europas politikere har vært døvstumme siden galskapen ble kjent. I Danmark får flyktninger beskjed om å ikke gå i flokk for sikkerheten, i Østerrike begynner barer og puber å nekte flyktninger inngang. Høyreekstreme krefter vokser takket være løgn fra politikere og media. Folk vet ikke hvem de kan stole på. Jeg er redd for at det skal komme en sterk leder i Europa- og hva det kan bli for en leder i disse tider kan vel bare pressen og våre politikere lure på. Vi andre vet. Og vi vet at framtiden, ja den er det pressen og politikere som er ansvarlig for. Anonymkode: c9405...a23 Jeg tror neppe det blir de store endringer i Europa. Din redsel for hvordan Europa kan endres, ligner kanskje på filmen children of men. At Europa kan bli slik tror jeg er en utopi. Jeg tror folk flest kommer til å behandle asylsøkere slik de gjør idag, med verdighet. Jeg tror temaet er så ubehagelig å tenke på for folk flest, at de unngår det. Kanskje får vi strengere lovverk for asylsøkere som begår kriminalitet knyttet til seksuelle krenkelser. Det ville vært bra. Her er enda en videosnutt om temaet: http://m.youtube.com/watch?v=VWV4cTpTAI8
Drizzt Skrevet 16. januar 2016 #7 Skrevet 16. januar 2016 Den 13.1.2016 at 23.28, AnonymBruker skrev: Ja, det tror jeg du forvente. Det koker i hele Europa nå på alle forum og sosiale medier, forbannelsen vokser over at det ikke kommer politikere ut med løfter om trygghet til både kvinner og menn. Europas politikere har vært døvstumme siden galskapen ble kjent. I Danmark får flyktninger beskjed om å ikke gå i flokk for sikkerheten, i Østerrike begynner barer og puber å nekte flyktninger inngang. Høyreekstreme krefter vokser takket være løgn fra politikere og media. Folk vet ikke hvem de kan stole på. Jeg er redd for at det skal komme en sterk leder i Europa- og hva det kan bli for en leder i disse tider kan vel bare pressen og våre politikere lure på. Vi andre vet. Og vi vet at framtiden, ja den er det pressen og politikere som er ansvarlig for. Anonymkode: c9405...a23 I Tyskland ble asylsøkere nektet adgang til et offentlig bad fordi de trakasserte damene som badet der. Midlertidig. Fram til de skjønner hvordan de må oppføre seg. En ordfører sendte en buss med migranter til Angela Merkel (i Berlin) og ga henne beskjed om det på forhånd, fordi han var lei hvordan migrantene ødelegger byen han er ordfører i. Denne leken er godt kjent i mange (surprise!) muslimske land. Dette har, selvfølgelig, ingenting med islam å gjøre. Det er kun tilfeldig at leken er populær i land hvor islam dominerer. Khm-khm-khm. 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #8 Skrevet 16. januar 2016 Den 13.1.2016 at 13.53, Ferie skrev: Det er det ikke. Det har i den arabiske verden allerede ett navn "Taharrush Gamea", voldektslek. Ganske sikker på at det betyr gruppe-trakassering og ikke "voldtektslek" Anonymkode: fb6ed...658
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #9 Skrevet 16. januar 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske sikker på at det betyr gruppe-trakassering og ikke "voldtektslek" Anonymkode: fb6ed...658 åh, å ja. Det endrer jo alt. Anonymkode: 0a5a2...405 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #10 Skrevet 16. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: åh, å ja. Det endrer jo alt. Anonymkode: 0a5a2...405 Ikke alt, men det er jo helt klart noe annet å snakke om gruppe-trakassering enn "voldtektslek", selv om en god del mannfolk fra denne delen av verden helt klart drar med seg noen helt uakseptable holdninger. Anonymkode: fb6ed...658
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #11 Skrevet 16. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke alt, men det er jo helt klart noe annet å snakke om gruppe-trakassering enn "voldtektslek", selv om en god del mannfolk fra denne delen av verden helt klart drar med seg noen helt uakseptable holdninger. Anonymkode: fb6ed...658 At titalls menn samler seg og putter hender under trusa på forsvarsløse jenter er voldtekt Anonymkode: c517b...1a1 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #12 Skrevet 17. januar 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: At titalls menn samler seg og putter hender under trusa på forsvarsløse jenter er voldtekt Anonymkode: c517b...1a1 Det sa jeg ikke noe på. Jeg skrev at taharrush gamea betyr gruppe-trakassering, ikke voldtektslek. Jeg prøver ikke å forsvare disse idiotene. Anonymkode: fb6ed...658 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #13 Skrevet 17. januar 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det sa jeg ikke noe på. Jeg skrev at taharrush gamea betyr gruppe-trakassering, ikke voldtektslek. Jeg prøver ikke å forsvare disse idiotene. Anonymkode: fb6ed...658 Både voldtekt, ran og grov vold begått av gjengen er en naturlig del av denne leken selvom det ikke alltid ender opp med det. Det handler om terrorisering og menn som hevder sin makt over kvinner. Kall det gjerne organiserte terrorangrep mot kvinner som skremmer millioner av kvinner fra å leve et fritt liv. Anonymkode: c517b...1a1 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå