Gå til innhold

Hvordan finne ut hva jeg liker?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg slet i mange år med sosial angst, noe som har medført at jeg mistet jomfrudommen først da jeg var passert 30, og følgelig har null erfaring. 

Nå har jeg hatt kjæreste i et drøyt år, men sexen er ikke helt tilfredsstillende (for meg, ham går det for hver gang). En ting er at jeg ikke blir kåt. Jeg har slitt med det en god stund, fra før jeg traff kjæresten. Jeg gikk fra å være plagsomt kåt nesten 24/7 til å miste lysten helt for et par år siden (har kanskje noe med at jeg i ny jobb må stå opp tidlig, og får litt lite søvn). En annen ting er at jeg rett og slett ikke vet hva jeg liker. Kjæresten min har også lite erfaring. På toppen av det hele er vi begge sjenerte og snakker ikke om sex. Det er samme hver gang, han slikker meg, jeg suger ham, så er det 3-4 stillinger vi varierer mellom, og vi sier ikke noe til hverandre under akten. Selv om jeg stimulerer meg selv går det aldri for meg sammen med ham. Det hender jeg fortsetter for meg selv etter han er gått på badet, og da går det for meg. Jeg har aldri problemer med å komme når jeg er alene.. 

Hvordan skal jeg finne ut hva som kunne gjort ting bedre? Om jeg hadde hatt tidligere partnere kunne jeg kanskje sagt kan du ikke gjøre sånn og sånn, for det liker jeg så godt, men nå vet jeg jo ikke hva jeg kunne tenkt meg var godt?

Anonymkode: ccc61...8e6

Videoannonse
Annonse
Gjest lipgloss
Skrevet

Hei bortsett fra at det ikke går for deg,så høres det ikke så værst ut spør du meg,du suger han slikker og dere varierer med 3-4 stillinger :) tror det kan kalles sunn og normalt bra sex jeg,kjøp en liten klitoris viberator som du kan bruke mens han er inni deg,så piffer dere opp sexlivet et lite hakk til :)

Klemmer Ronja😘😘

Skrevet

Når du ikke klarer å komme med ham, men ikke har problem med å komme når du er alene, kan det virke som at du er ukomfortabel med ham i nærheten? Klarer man ikke å slappe av, så vil det være vanskelig for mange å oppnå orgasme.

Om du ikke vet hva du liker: hva tenker du på når du er alene, og hva gjorde deg kåt før?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...