lillekattepus Skrevet 15. januar 2016 #21 Skrevet 15. januar 2016 Hmm, tja. Vi liker litt variasjon. Vi liker det ikke for røft, men at vi likevel kan ta litt i. På en måte.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2016 #22 Skrevet 16. januar 2016 Vi liker røff og hard sex, dirtytalk, at han drar meg litt i håret, slår, småkveler, harde tak ( men ikke sånn at jeg får vondt) jeg tenner på å bli voldtatt av mer enn en, så vi har trekant noen ganger. ( jeg hadde nok ikke likt å bli voldtatt ufrivillig) Anonymkode: 9f324...7d9
Vin_fruen Skrevet 16. januar 2016 #23 Skrevet 16. januar 2016 Liker "vanlig" sex, men elsker røff sex. Elsker å bli pisket, spanket, kvelt med hånden eller belte, gag ball, bunden til senga å bli brukt evt. Bundet i forskjellige stillinger og revet i håret. Ta gjerne å slå meg med flat hånd i ansiktet, fingre meg hardt. 😍
DeLorean Skrevet 16. januar 2016 #24 Skrevet 16. januar 2016 40 minutter siden, Vin_fruen skrev: Liker "vanlig" sex, men elsker røff sex. Elsker å bli pisket, spanket, kvelt med hånden eller belte, gag ball, bunden til senga å bli brukt evt. Bundet i forskjellige stillinger og revet i håret. Ta gjerne å slå meg med flat hånd i ansiktet, fingre meg hardt. 😍 Voldsomme greier, ble nesten litt skremt jeg.
Vin_fruen Skrevet 16. januar 2016 #25 Skrevet 16. januar 2016 47 minutter siden, DeLorean skrev: Voldsomme greier, ble nesten litt skremt jeg. Hehe ,det kan jeg forstå! Men tror bildet du får opp er litt anderledes enn selve akten. Å alt jeg skrev trenger ikke skje på en å samme akt
DeLorean Skrevet 16. januar 2016 #26 Skrevet 16. januar 2016 6 minutter siden, Vin_fruen skrev: Hehe ,det kan jeg forstå! Men tror bildet du får opp er litt anderledes enn selve akten. Å alt jeg skrev trenger ikke skje på en å samme akt Jeg kunne trengt å bli misbrukt noen ganger Men spøk til side, litt analt er vel det mest voldsomme jeg har gjort. Nysgjerrig, måtte prøve - du vet. 1
Undermann Skrevet 16. januar 2016 #27 Skrevet 16. januar 2016 Mye rart, men å blir brukt av både kvinne og mann har jeg vært tent på en stund. At jeg ligger mellom et par, og de deler på å kline med meg og å ta meg. Jeg kunne også vært med på å dele en gutt sammen med en kvinne.
Mons Skrevet 17. januar 2016 #28 Skrevet 17. januar 2016 Jeg tenner på damer som er mottagelige for dressur. Selvfølgelig da på den moderne måten. Man forsterker positiv adferd med belønning og straffer ikke. Enkelt og greit. Så hvorfor mange skal herje så voldsomt med kvinnfolkene, skjønner ikke jeg.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #29 Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, Mons skrev: Jeg tenner på damer som er mottagelige for dressur. Selvfølgelig da på den moderne måten. Man forsterker positiv adferd med belønning og straffer ikke. Enkelt og greit. Så hvorfor mange skal herje så voldsomt med kvinnfolkene, skjønner ikke jeg. Hva legger du i ordet dressur? Anonymkode: caa55...df5
Mons Skrevet 17. januar 2016 #30 Skrevet 17. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i ordet dressur? Anonymkode: caa55...df5 Herregud! Du må da skjønne av innlegget mitt at jeg er en enkel mann. Så hvordan i all verden skulle jeg være i stand til å definere et begrep eller forklare noe som helst. Skjerp deg.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2016 #31 Skrevet 17. januar 2016 2 minutter siden, Mons skrev: Herregud! Du må da skjønne av innlegget mitt at jeg er en enkel mann. Så hvordan i all verden skulle jeg være i stand til å definere et begrep eller forklare noe som helst. Skjerp deg. Vaniljesex med andre ord? Anonymkode: caa55...df5
Gjest snoopy_93 Skrevet 17. januar 2016 #32 Skrevet 17. januar 2016 Jeg liker litt når han tar kvelertak. Ikke sånn "jeg får ikke puste" (Får panikk pm man gjør det for hardt fordi jeg var på selvforsvarskurs hvor en av lederne tok ALT for hardt i og siden da har jeg ikke taklet når folk kommer for nært halsen min) Så liker jeg når han grabber tak i rumpa mi og kjører på som om det var den siste dagen i hans liv. At han viser at han tenner på meg og at jeg er den han virkelig vil ha. Gjerne noe biting i øret med tilsvarende dirty hvisking i øret.
Mons Skrevet 17. januar 2016 #33 Skrevet 17. januar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaniljesex med andre ord? Anonymkode: caa55...df5 Aner ikke. Er jo en enkel mann og i tillegg sjåvinist. Vet bare at jeg liker å si: I aften kan De belage Dem på å bli benyttet på en pervers måte, frue. Hun: Selvfølgelig kjære...enhver kvinne skal jo være en god hore for sin mann. Jeg liker dype samtaler, skjønner du.
Safiye Skrevet 17. januar 2016 #34 Skrevet 17. januar 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. - Pavilion, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå