Gå til innhold

Hva er dine seksuelle preferanser?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er kvinne som liker menn. Bor nå sammen med en flott mann. :)

Liker vanlig myk "vaniljesex", men foretrekker helt klart røffere behandling. Type throat fucking, kveling, dasking på rumpe, fitte og fjes, spytting i munn og fjes og generelt at mannen er litt hardhendt. Elsker også masse klining og kyssing, doggy og suging. Liker også anal og elsker at han slikker meg. Liker det meste, men bdsm blir jeg superkåt av og har som regel noen innslag av det.

hva slags sex har dere vanligvis?

Anonymkode: fc480...cfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset er det som regel "råpuling" som gjelder, elsker at det er hardt, rått og røft, men jeg kan også sette pris på "vaniljesex" som du kaller det, men det er ikke så ofte. :)

Skrevet

😍

Gjest Fox Mulder
Skrevet

Ikke så glad i vanilje, passer best på sjokoladepudding. 

Skrevet

Mannen liker vaniljesex, jeg liker bdsm-sex. Har kjedelig og intetsigende sex med mannen, og rå bdsm-sex med elskeren. Elskeren har igjen kjedelig vaniljesex med sin kone, og hun hadde sannsynligvis passet perfekt med min mann. 

Anonymkode: 8d55c...9a6

Skrevet (endret)

Vaniljesex er helt fint det... 

Meeen.. også analsex, rimming, wetsex, gruppesex, lett bdsm og fisting av og til er deilig :-) 

Endret av LiseOslo
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen liker vaniljesex, jeg liker bdsm-sex. Har kjedelig og intetsigende sex med mannen, og rå bdsm-sex med elskeren. Elskeren har igjen kjedelig vaniljesex med sin kone, og hun hadde sannsynligvis passet perfekt med min mann. 

Så.. Sjarmerende....:sarkasme:

Men til temaet.. Jeg tenner på mange elementer av BDSM. Bondage, pisk, gag, blindfold. Jeg tenner på smerte, dog ikke det mest ekstreme.

kjæresten min tenner på mye av det samme men jeg er nok hakket mer "ekstrem" enn han. Men vi har fantastisk sex likevel

Skrevet
Den 1/12/2016 at 0.09, AnonymBruker skrev:

Solo.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er dere gift?

Skrevet

Variasjon!

Skrevet

Jeg er ikke så vågal i senga, men tenner skikkelig på at han viser at han tenner på meg. At han drar meg litt i håret, eller tar i meg litt hardt fordi han på en måte ikke han komme for nærme. 

Anonymkode: 6b2a8...aa5

• Liker 1
Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Bruker du string er jeg solgt ;) 

Skrevet
3 timer siden, Elefantenirommet skrev:

Hvorfor er dere gift?

Sannsynligvis fordi sex ikke er ALT i et forhold. Etter tolv år i ekteskapet har man også en del andre faktorer som spiller inn for hvorfor man er sammen.

• Liker 1
Skrevet
Den 12.1.2016 at 0.09, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne som liker menn. Bor nå sammen med en flott mann. :)

Liker vanlig myk "vaniljesex", men foretrekker helt klart røffere behandling. Type throat fucking, kveling, dasking på rumpe, fitte og fjes, spytting i munn og fjes og generelt at mannen er litt hardhendt. Elsker også masse klining og kyssing, doggy og suging. Liker også anal og elsker at han slikker meg. Liker det meste, men bdsm blir jeg superkåt av og har som regel noen innslag av det.

Tenner på omtrent akkurat det samme som deg- morsomt å lese!

Mannen har akkurat samme preferanser, og det gjør det bare enda bedre. Gift i 8 år :)

Anonymkode: b9fb0...09b

Skrevet

Tenner på å få henne til å komme, så mange ganger at hun er totalt utslitt og nærmest svimer av.

Gjerne etter spanking, fisting, og hard puling...

Det skal være godt, vått og rått B-) 

Anonymkode: 32902...eb1

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis fordi sex ikke er ALT i et forhold. Etter tolv år i ekteskapet har man også en del andre faktorer som spiller inn for hvorfor man er sammen.

Selv om sex ikke er alt (men en stor del av det, spør du meg), så bør jo tillit være det. Hva er et forhold uten både tillit og sex? Skjønner virkelig ikke hvordan du kan være utro mot mannen din på fast basis. Utrolig nedrig, synes jeg. 

• Liker 2
Skrevet

Lesbisk par. 

Oralsex, tribbing, bruk av fingre, bruk av diverse leketøy. 

Anonymkode: 36661...ebb

Skrevet

Tenner aller mest på at mannen tenner skikkelig på meg. Litt trist å først å fremst tenne på at den andre er kåt, på en måte.

Det andre som er litt trist er at jeg tenner helt vanvittig mens forholdet/ bekjentskapet er nytt, så går det gradvis nedover. Har forøvrig et godt sexliv med mannen, men ikke som i starten eller med andre tidligere eventyr. Men slik er det kanskje for mange.

Anonymkode: 2a6cc...ac4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...