AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hva skjer da? Skal utredes for revmatiske sykdommer og fibromyalgi. Anonymkode: fc066...05e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Klinisk sjekk,blodprøver og historie .Ikke noe å være redd for. I flere tilfeller kan du bli henvist til røntgen hvis revmatologen ikke har slik selv Anonymkode: 4f423...754
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Klinisk sjekk,blodprøver og historie .Ikke noe å være redd for. I flere tilfeller kan du bli henvist til røntgen hvis revmatologen ikke har slik selv Anonymkode: 4f423...754 Dette var meg. Kom bort i ab knappen Anonymkode: 4f423...754
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var meg. Kom bort i ab knappen Anonymkode: 4f423...754 Du kom visst borti den igjen Hva vil klinisk sjekk si? Fastlegen har allerede tatt blodprøver på det som kan finnes, vil den revmatologen ta de samme på ny? Anonymkode: fc066...05e 1
Sugerøret Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kom visst borti den igjen Hva vil klinisk sjekk si? Fastlegen har allerede tatt blodprøver på det som kan finnes, vil den revmatologen ta de samme på ny? Anonymkode: fc066...05e Jeg er ei stor kløne i dag.Hovne og dumme fingre. Jo,de vil ta nye tror jeg.De vet litt bedre hva de skal se etter. Klinisk altså sjekke deg.Ta på ledd og se hvordan du står f.eks . Ikke noe ubehagelig. Spørr om hvor du har mest vondt,hvor det startet osv.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Ok, tusen takk for svar Ble fortalt at jeg sannsynligvis måtte stå i undertøyet mens denne legen skal sjekke ut ting, vet du om det e vanlig? Må nesten vite om jeg må kjøpe nytt undertøyb Anonymkode: fc066...05e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Bruk rent undertøy uten hull. Legen klemmer deg på leddene, og vil kanskje se deg bevege deg og f.eks. ta knebøy. Anonymkode: ed64b...37c
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, tusen takk for svar Ble fortalt at jeg sannsynligvis måtte stå i undertøyet mens denne legen skal sjekke ut ting, vet du om det e vanlig? Må nesten vite om jeg må kjøpe nytt undertøyb Anonymkode: fc066...05e Ja du må stå i undertøyet. Og tøye i undertøyet så ta på noe som dekker litt...jeg lå på en benk å legen løftet benet mitt rett opp. Det var veldig flaut fordi jeg ikke tenkte på at jeg måtte strippe til undertøyet å tok på meg string...vi snakker fullt innsyn. Anonymkode: 4bc3c...e77
Sugerøret Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja du må stå i undertøyet. Og tøye i undertøyet så ta på noe som dekker litt...jeg lå på en benk å legen løftet benet mitt rett opp. Det var veldig flaut fordi jeg ikke tenkte på at jeg måtte strippe til undertøyet å tok på meg string...vi snakker fullt innsyn. Anonymkode: 4bc3c...e77 oooopss!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja du må stå i undertøyet. Og tøye i undertøyet så ta på noe som dekker litt...jeg lå på en benk å legen løftet benet mitt rett opp. Det var veldig flaut fordi jeg ikke tenkte på at jeg måtte strippe til undertøyet å tok på meg string...vi snakker fullt innsyn. Anonymkode: 4bc3c...e77 Hehe, lekkert Får kjøpe meg en bokser eller no så jeg ikke skremmer legen før han får sjekket meg... Hvor lenge varer en slik "time", må jeg tilbake flere ganger for å undersøkes mer, eller gjør de alt på en gang? Anonymkode: fc066...05e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå