Gå til innhold

Utredning hos revmatolog..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva skjer da? Skal utredes for revmatiske sykdommer og fibromyalgi. :) 

Anonymkode: fc066...05e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klinisk sjekk,blodprøver og historie .Ikke noe å være redd for.

I flere tilfeller kan du bli henvist til røntgen hvis revmatologen ikke har slik selv

Anonymkode: 4f423...754

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Klinisk sjekk,blodprøver og historie .Ikke noe å være redd for.

I flere tilfeller kan du bli henvist til røntgen hvis revmatologen ikke har slik selv

Dette var meg. Kom bort i ab knappen

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var meg. Kom bort i ab knappen

Du kom visst borti den igjen :) Hva vil klinisk sjekk si? Fastlegen har allerede tatt blodprøver på det som kan finnes, vil den revmatologen ta de samme på ny?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kom visst borti den igjen :) Hva vil klinisk sjekk si? Fastlegen har allerede tatt blodprøver på det som kan finnes, vil den revmatologen ta de samme på ny?

Jeg er ei stor kløne i dag.Hovne og dumme fingre.:sprettoy:

Jo,de vil ta nye tror jeg.De vet litt bedre hva de skal se etter. Klinisk altså sjekke deg.Ta på ledd og se hvordan du står f.eks .
Ikke noe ubehagelig. Spørr om hvor du har mest vondt,hvor det startet osv.

Skrevet

Ok, tusen takk for svar :) Ble fortalt at jeg sannsynligvis måtte stå i undertøyet mens denne legen skal sjekke ut ting, vet du om det e vanlig? Må nesten vite om jeg må kjøpe nytt undertøyb :P

Skrevet

Bruk rent undertøy uten hull. Legen klemmer deg på leddene, og vil kanskje se deg bevege deg og f.eks. ta knebøy. 

Anonymkode: ed64b...37c

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, tusen takk for svar :) Ble fortalt at jeg sannsynligvis måtte stå i undertøyet mens denne legen skal sjekke ut ting, vet du om det e vanlig? Må nesten vite om jeg må kjøpe nytt undertøyb :P

Ja du må stå i undertøyet. Og tøye i undertøyet så ta på noe som dekker litt...jeg lå på en benk å legen løftet benet mitt rett opp. Det var veldig flaut fordi jeg ikke tenkte på at jeg måtte strippe til undertøyet å tok på meg string...vi snakker fullt innsyn.

Anonymkode: 4bc3c...e77

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja du må stå i undertøyet. Og tøye i undertøyet så ta på noe som dekker litt...jeg lå på en benk å legen løftet benet mitt rett opp. Det var veldig flaut fordi jeg ikke tenkte på at jeg måtte strippe til undertøyet å tok på meg string...vi snakker fullt innsyn.

oooopss! :laugh:  

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, lekkert :fnise: Får kjøpe meg en bokser eller no så jeg ikke skremmer legen før han får sjekket meg... Hvor lenge varer en slik "time", må jeg tilbake flere ganger for å undersøkes mer, eller gjør de alt på en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...