Gå til innhold

Ikke for sensetive mennesker

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått rundt med noen ekstreme forkjølelsessymptomer noen dager. Men nå begynner det å dra seg ut vvell lenge!! Jeg har ingen feber, føler meg helt fin, MEN jeg har nesten mista stemmen. I dag våknet jeg opp til en hostekule som etterlot seg grønne slimklumper på tunga mi. Ikke slike man kan svelge, nei, slike som føltes ut som buser!! halt vått halvt Inntørka grønt slim. Det skjer hver gang jeg hoster, og ikke særlig delikat når jeg brekker meg av både smak og konsistens. Nesa mi etterlater seg grønt, og det er så ekkelt. Går det ann å "bli syk" uten feber? 

Anonymkode: 594d3...91c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvfølgelig går det ann. 

Anonymkode: 3e561...283

• Liker 1
Skrevet

Klart man kan 

Jeg har ekstremt sjeldent feber...kanskje ved influensa som jeg får annenhvert år eller sjeldnere. Men jeg har fått kraftige forkjølelser osv uten feber i det hele tatt

• Liker 1
Skrevet

Forkjølelse har sjelden feber, men man kan bli ganske så dårlig for det. Det er viktig å få i seg nok væske, da blir slimet (og snørret) løsere slike at det er lettere å få det opp og ut. Bihulebetennelse er en vanlig følger etter forkjølelse, det er som oftest virus som forårsaker den og da må den bare få gå over av seg selv.

Anonymkode: 27115...aeb

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gått rundt med noen ekstreme forkjølelsessymptomer noen dager. Men nå begynner det å dra seg ut vvell lenge!! Jeg har ingen feber, føler meg helt fin, MEN jeg har nesten mista stemmen. I dag våknet jeg opp til en hostekule som etterlot seg grønne slimklumper på tunga mi. Ikke slike man kan svelge, nei, slike som føltes ut som buser!! halt vått halvt Inntørka grønt slim. Det skjer hver gang jeg hoster, og ikke særlig delikat når jeg brekker meg av både smak og konsistens. Nesa mi etterlater seg grønt, og det er så ekkelt. Går det ann å "bli syk" uten feber? 

Anonymkode: 594d3...91c

haha, velkommen i gjengen, sitter her som den slimålen selv:)

Bor du i Oslo, vel, jeg fikk høre på jobben at det var noe som gikk for tia. Spesielt det med de grønne jævlane som skal ut i tide og utide. Skulle ta toppen to uker sa dem, så da holder vi ut:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...