Gå til innhold

Hørt om menn som knuller flere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hørt om menn som holder på med flere om gangen? Noen historier?

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet
57 minutter siden, Meline37 skrev:

Hørt om menn som holder på med flere om gangen? Noen historier?

Du stiller litt rare spørsmål iblant :-) har hørt om det ja,og ville brukt for lang tid om jeg skulle fortelle alle historiene :-) egentlig får du svar på dette bare ved å lese noen tråder her!

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Blomsterert skrev:

Du stiller litt rare spørsmål iblant :-) har hørt om det ja,og ville brukt for lang tid om jeg skulle fortelle alle historiene :-) egentlig får du svar på dette bare ved å lese noen tråder her!

Jeg mistenker at noen menn klarer å knulle mange om gangen. Men jeg klarer kun en mann om gangen. Folk er så ulike.  Siste to og et halvt året har jeg kun knullet en mann.  

Endret av Meline37
  • Liker 2
Skrevet

Hørt om både kvinner og menn som knuller flere. Noen er hetero, noen homo og noen bifile. 

Anonymkode: 4037a...b73

• Liker 5
Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, Meline37 skrev:

Jeg mistenker at noen menn klarer å knulle mange om gangen. Men jeg klarer kun en mann om gangen. Folk er så ulike.  

Noen menn klarer det.Og noen damer gjør også :-) Er nok enig med deg,det holder med en om gangen for min del. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hørt om både kvinner og menn som knuller flere. Noen er hetero, noen homo og noen bifile. 

Anonymkode: 4037a...b73

Ja jeg har hørt om de og. Litt nyskjerrig på å høre hvordan de klarer det ;) 

Skrevet

Har i single perioder hatt sex med flere menn  samtidig(2-3, det holder). Aldri hatt noe problem med det. Også datet flere samtidig  uten sex. Det har jeg faktisk litt dårlig samvittighet for, for ofte om jeg ønsket se en spesiell film,  spise på restaurant el så bare takket jeg ja til date den kvelden. Tullete på sikt.  Om en spesiell utpeker seg for noe mer seriøst så fokusere jeg selvfølgelig all min seksuell energi på han. 

Anonymkode: ec457...ba1

• Liker 1
Skrevet

Mer fra AB over: har også levd i cuckold så bokstavelig talt hatt meg med flere menn samtidig.

Skrevet

De legger ikke følelser i sex. 

Meline, man trenger ikke anstrenge seg mye for å kunne reflektere over dette selv. Okei, mannen din var en dust. Han lå med flere. Get over it.

Anonymkode: 1e6e6...817

• Liker 5
Skrevet

Jeg lå forresten med 2 menn "samtidig". Ene var eksen, andre var en ny. Kunne veksle mellom annenhver dag til tider. Var det dårlig gjort? Kanskje, men herregud så gøy det var. Gjorde det meg til et dårlig menneske? Nei. Etterpå møtte jeg min nåværende kjæreste. 

Single folk må få ligge med hvem de vil og så mange de vil uten at folk skal peke fingre. Mennesker flest blir "roligere" når de møter "den rette".

• Liker 1
Skrevet

Meline, stopp å reflekter over alt. Det høres ut som om du legger hjerte og sjel i alle menn du møter. 
Ja, det er helt normalt å ha sex med flere, er man singel så er det ingen hinder for noe. Like vanlig for menn som damer. 
Er det bare et hook-up nå og da, så kan man ikke forvente at motparten skal unngå å ligge med andre, fordi det KAN hende at dere skal ligge sammen igjen. Er det et FF-forhold så går det an å ta praten om eksklusivitet. Har man en avtale om å kun ha hverandre, da hadde jeg blitt sint og lei meg. Men om det aldri har vært et tema, så har man lite å si. 

Anonymkode: 87b1d...34e

• Liker 1
Skrevet

Dagens dummeste spørsmål :fnise:

Anonymkode: c083b...070

• Liker 2
Skrevet (endret)
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meline, stopp å reflekter over alt. Det høres ut som om du legger hjerte og sjel i alle menn du møter. 
Ja, det er helt normalt å ha sex med flere, er man singel så er det ingen hinder for noe. Like vanlig for menn som damer. 
Er det bare et hook-up nå og da, så kan man ikke forvente at motparten skal unngå å ligge med andre, fordi det KAN hende at dere skal ligge sammen igjen. Er det et FF-forhold så går det an å ta praten om eksklusivitet. Har man en avtale om å kun ha hverandre, da hadde jeg blitt sint og lei meg. Men om det aldri har vært et tema, så har man lite å si. 

Anonymkode: 87b1d...34e

Jeg ligger hjerte og sjel i hver enkelt mann jeg har sex med ja. Nå har jeg kun hatt sex med en mann de siste to og et halvt årene, selv om de på kvinneguiden her påstår at jeg har hatt en haug .. haha.

Ja, jeg ligger mye følelser i hver mann, det er derfor jeg ikke klarer å hoppe videre så lett. Jeg klarer det ikke, det tar tid. Ingen som er som meg ? hehe.

Ja , jeg tenker på å ha sex med flere av og til jeg og... Møter jeg en fin mann en gang og sjansen byr seg, .. så sier jeg nok ja, men ... jeg vil helst ha et forhold, og når jeg først har sex så har jeg problemer med å holde på med andre samtidig.. det er ikke meg.

Mulig det er oppdragelsen og min omgangskrets som påvirker meg. Folk jeg kjenner sier at de bare holder seg til en om gangen, og det synes jeg også er det riktige. Men tanken om å bare rote kan være fristende nå når jeg har ingen fuckfriends ;) .

Men er det sånn at menn har flere damer og roter når de er singel, så er det nok derfor at damer er lik. Og da kan de holde på å rote med flere om gangen i singellivet. Det er nok sånn det er.

Endret av Meline37
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

De legger ikke følelser i sex. 

Meline, man trenger ikke anstrenge seg mye for å kunne reflektere over dette selv. Okei, mannen din var en dust. Han lå med flere. Get over it.

Ja, jeg hadde en mann som lå med flere. Han lå med en som han hadde et åpent forhold til, og en til i tillegg til meg ;) jepp. Derfor tenker jeg at det er gjerne mange som lever slik :) 

Skrevet

Er da ikke noe hokus pokus?

Skrevet
1 time siden, Meline37 skrev:

Jeg ligger hjerte og sjel i hver enkelt mann jeg har sex med ja. Nå har jeg kun hatt sex med en mann de siste to og et halvt årene, selv om de på kvinneguiden her påstår at jeg har hatt en haug .. haha.

Ja, jeg ligger mye følelser i hver mann, det er derfor jeg ikke klarer å hoppe videre så lett. Jeg klarer det ikke, det tar tid. Ingen som er som meg ? hehe.

De som er som deg vil som regel sørge for at de er i et etablert forhold med de de har sex med. Dersom man bare dater eller "holder på" så er selvsagt sjansen alltid til stede for at de kan treffe andre. Slik er det bare. 

Det å legge "hjerte og sjel" i noen man ikke engang er i et skikkelig forhold med er risikospill, og dersom man verdsetter egen tid og egne følelser, så driver man ikke med det. 

Anonymkode: 76d28...bed

• Liker 3
Gjest Fox Mulder
Skrevet

Menn som knuller flere? Har ikke jeg hørt om..

Skrevet

Ja, selve livet er de å ha minst to damer samtidig til enhver tid. :)

Men så er jeg poliamorøs av natur da. Det er det nok endel damer som også er, men de fleste vil bare ha en.

Anonymkode: d5927...f42

Skrevet
Den 1/12/2016 at 13.04, AnonymBruker skrev:

Jeg lå forresten med 2 menn "samtidig". Ene var eksen, andre var en ny. Kunne veksle mellom annenhver dag til tider. Var det dårlig gjort? Kanskje, men herregud så gøy det var. Gjorde det meg til et dårlig menneske? Nei. Etterpå møtte jeg min nåværende kjæreste. 

Single folk må få ligge med hvem de vil og så mange de vil uten at folk skal peke fingre. Mennesker flest blir "roligere" når de møter "den rette".

Du høres veldig tøseaktig ut. Ikke noe kjæresteemne for seriøse menn iallefall. 

Anonymkode: 6e15d...a5f

• Liker 1
Skrevet

Den 12.1.2016 at 2.08, AnonymBruker skrev:

Mer fra AB over: har også levd i cuckold så bokstavelig talt hatt meg med flere menn samtidig.

Jeg lever med det, og det er jo ikke noe farlig så lenge begge liker det og det er tillit i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...