Chifru Skrevet 11. januar 2016 #21 Skrevet 11. januar 2016 Jeg vil si jeg er et rolig menneske, og møtte min kjæreste som var det stikk motsatte. Han er veldig utadvendt, pratsom, ut på byen og feste osv, mens jeg liker å lese, lage mat og lignende. Nå er vi på bølgelengde synes jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #22 Skrevet 12. januar 2016 Både jeg og min nye kjæreste veldig "rolige", lite spontane, og lite glad i happenings. Det er fantastisk å ikke bli dratt ut på ting, og få dårlig samvittighet for å takke nei hele tiden. Møttes via nettnating. Anonymkode: df366...cc1
Teethgrinding Skrevet 12. januar 2016 #23 Skrevet 12. januar 2016 11 timer siden, Herr Heftig skrev: Jeg synes ofte rolige jenter er kjedelige selv om jeg selv er rolig. Har et intrykk av en fordom om at rolige jenter bare strikker og drikker te foran netflixen hvor de ser på Disnay-filmer. Det er dessverre sant.
Adara Skrevet 12. januar 2016 #24 Skrevet 12. januar 2016 'Og bør finne ut hva jeg går etter' det svaret får du nok ikke her, men du vet det nok allerede.
Salka Skrevet 12. januar 2016 #25 Skrevet 12. januar 2016 (endret) Jeg er en såkalt rolig person, men jeg kan ikke strikke og har null interesse av det, har ikke netflix og ser ikke disneyfilmer. Ikke drikker jeg så mye te heller, kaffe er bedre. Jeg er rolig i den forstand at jeg ikke drikker noe særlig og ikke er glad i store, sosiale begivenheter og fester. Foretrekker heller å dra på restaurant med gode venner og/eller samboeren fremfor å dra på fest med en drøss av folk jeg ikke kjenner. Elsker å dra på konserter med mine favorittband og er også glad i å gå på kino, så det å være rolig og ikke feste trenger ikke å bety at man holder seg inne hele tiden og aldri går ut. Jeg elsker å trene hestene mine og dulle med kattene mine og velger det fremfor enhver fest! Så ja, jeg er rolig og ingen partyjente, men man trenger ikke være kjedelig for det. Samboeren min har nok festet mer enn meg i sin ungdom, men nå er han mer sånn som meg. Han var også det da vi møttes, så ikke noe jeg har påvirket han til. Jeg ville aldri nektet han noe som helst. Jeg har kanskje ikke så mye på singelforumet å gjøre siden jeg har samboer, men valgte å svare for det. Jeg tror ikke det er noen automatikk i at rolige finner hverandre, men det er jo oftest sånn at like barn leker best. Endret 12. januar 2016 av Salka 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #26 Skrevet 12. januar 2016 Forskning viser at vi ofte tiltrekkes av det motsatte, mens de forholdene som varer lengst ofte er der partnerne er mer like. Anonymkode: 0d579...8ae 2
annebanane Skrevet 12. januar 2016 #27 Skrevet 12. januar 2016 (endret) . Endret 18. september 2025 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #28 Skrevet 12. januar 2016 21 timer siden, Herr Heftig skrev: Jeg synes ofte rolige jenter er kjedelige selv om jeg selv er rolig. Har et intrykk av en fordom om at rolige jenter bare strikker og drikker te foran netflixen hvor de ser på Disnay-filmer. 9 timer siden, Arcturus skrev: Det er dessverre sant. Jeg er en rolig jente som verken strikker, drikker te eller ser Disney. Jeg er glad i sex, drikker alkohol, og har et temperament. Sjokk! Anonymkode: 01a89...fb1 1
Gjest Herr Heftig Skrevet 13. januar 2016 #29 Skrevet 13. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en rolig jente som verken strikker, drikker te eller ser Disney. Jeg er glad i sex, drikker alkohol, og har et temperament. Sjokk! Anonymkode: 01a89...fb1 Så bra.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #30 Skrevet 13. januar 2016 Jeg er en rolig kvinne og drømmer om en rolig mann men desverre er erfaringene mine motsatt og tror det vil forbli sånn fordi de rolige mennene tør aldri å ta initiativ til å sjekke meg opp eller bli trygge på meg. De har kanskje en tendens til å overanalysere og bli usikre på relasjonen når jeg ikke snakker eller lignende... :/ Anonymkode: ec9e6...7e2 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #31 Skrevet 13. januar 2016 Men kan ikke dere ta kontakt med de rolige mennene da? Rolige kvinner velger ofte menn som er utadvendte. Det samme gjør utadvendte kvinner. Resultatet blir ofte at de rolige mennene ikke blir sammen med andre enn kvinner som har gått seg lei av de utadvendte. Litt sterotypisk. Noen rolige menn gjør det også veldig bra, men de er gjerne svært selvsikre Anonymkode: ed23e...fe5
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #32 Skrevet 13. januar 2016 Nei. Rolige kvinner havner på generelt grunnlag ikke nødvendigvis i forhold med en rolig mann. De rolige mennene løper på sin side større sannsynlighet for å forbli single. Ingen liker rolige menn. Anonymkode: 6747e...d55
Gjest New Girl Skrevet 13. januar 2016 #33 Skrevet 13. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Rolige kvinner havner på generelt grunnlag ikke nødvendigvis i forhold med en rolig mann. De rolige mennene løper på sin side større sannsynlighet for å forbli single. Ingen liker rolige menn. Anonymkode: 6747e...d55 Jo, jeg gjør😊 Og jeg er rolig selv( selv om jeg verken strikker eller drikker te).
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #34 Skrevet 13. januar 2016 5 timer siden, New Girl skrev: Jo, jeg gjør😊 Og jeg er rolig selv( selv om jeg verken strikker eller drikker te). Yeah right. Generelt går kvinner etter de mer høylytte mennene med skarpe albuer, ikke rolige menn. Anonymkode: 6747e...d55
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå