AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 De siste 2 månedene har jeg hatt noen slags stikninger i livmor/eggstokkene og generelt litt i området rundt der og rett under navken. Det er akkurat som om noen klyper meg ganske forsiktig, bare i et par sekunder. Veldig vanskelig å forklare, men kan ikke huske å noengang ha hatt sånne smerter før.. Det er noe jeg kjenner ofte, i løpet av hele dagen. Sist jeg hadde mensen så var det litt sent ute, ca to uker, men jeg tenker jo at jeg burde merka det om jeg var gravid, så tviler på det kan være det.. Har tenkt å dra til legen, jeg bare lurte på om noen kanskje har noen ideer om hva det kan være? Om det er noen som har opplevd lignende før. Anonymkode: 09ab6...01e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Søk etter "endometriose" på google og se om du kjenner deg igjen. Anonymkode: c279b...b36
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Jeg hadde slike stiklinger da jeg hadde ubehandlet mykoplasma Anonymkode: 01de1...80a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå