Gå til innhold

Kløe i underlivet hjelp! (litt TMI)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

I går kveld så fingret kjæresten meg, kanskje i sånn 15-20 min til jeg kom. Han gjorde det litt "hardhendt" hvis jeg kan beskrive det sånn? Men det har skjedd før også uten at jeg har fått så fæl kløe etterpå. Rett etter vi var ferdig gikk jeg i dusjen og gjorde det jeg vanligvis pleier, ikke noe utenom det vanlige. Men så ca. 30 min etter at jeg var ferdig i dusjen og gikk å la meg kjente jeg en ekstrem kløe i underlivet, spesielt rundt klitoris området og rundet kjønnsleppene. Trodde jeg hadde fått sopp, så jeg gikk på badet og tok på litt canesten som jeg hadde liggende, og gikk å la meg igjen, men dette forverret bare kløen, vanligvis når jeg har sopp så lindrer den med en gang. Så jeg måtte gå tilbake på badet og vaske av kremen. Så prøvde jeg å ta på litt jojoba olje, dette hjalp noe, men det klødde fortsatt. Nå dagen etter, klør jeg fortsatt, og har tatt på jojoba olje flere ganger i dag for å lindre. Jeg har sett der nede med speil og det ser helt ut som det pleier, bare kanskje bittelitt sårt på den ene siden ved klitoris, men nesten ikke merkbart.

Så det jeg lurer veldig på er hva denne kløen kan komme av? Har noen opplevd noe liknende? Og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det?

På forhånd takk for input!

Anonymkode: 59d78...d70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var han ren på fingrene?

Anonymkode: 1e19f...e22

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var han ren på fingrene?

Så sånn ut ihvertfall.. men er ikke sikker.. kan det ha noe med saken å gjøre? At han ikke var ren på fingrene?

Skrevet

Noen? 

Skrevet

Selvfølgelig. Hvis han har alt fra snusrester eller bakterier på fingrene, så kan det nok svi eller klø. Kroppen sier ifra om du får i deg fremmedlegmer eller annet den ikke vil ha.

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Gnagsår kanskje?

En bitteliten blemme eller rift på slimhinnene i kroppen (i underlivet eller i munnen f.eks) svir ogklør veldig mye mer enn samme blemme eller rift ellers på huden.

Anonymkode: ef3a1...911

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
3 minutter siden, NasseNøff skrev:

glemte å nevne at det kan også være irritert. Altså at han holdt på ganske lenge, da blir det vått og da får du en lett irritasjon i huden. På grunn av at det var fuktig over lengre tid, + "brannsår" eller gnagsår hvis han var litt hardhent, eller en rift. 

Ikke gå bananas med kremer og vasking, underlivet stabiliserer seg selv. La det være i fred og ha på undertøy som puster, ikke bli klam og våt over lengre tid. Det retter seg opp raskere hvis du lar det være, selv om at div produkter reklamerer for at deres produkt hjelper raskere. Det er bare bullshit, for du fucker med det naturlige og forstyrrer prosessen. 

Hvis du lar det være så er det nok bra i løpet av et par dager. 

TS her

Tusen takk for utfyllende svar! Jeg begynte å bli veldig bekymret.. det virker rimelig siden han har veldig skarpe negler og kanskje ikke så rene hender. Føler meg så lettet nå, at det sannsynligvis ikke er noe farlig og går over av seg selv. Skal gjøre som du sa å la det være i fred så mye som mulig, men tror du det gjør noe om jeg bruker jojoba olje for å lindre kløen? Gjør jeg vondt verre da? 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.1.2016 den 19.32):

TS her

Tusen takk for utfyllende svar! Jeg begynte å bli veldig bekymret.. det virker rimelig siden han har veldig skarpe negler og kanskje ikke så rene hender. Føler meg så lettet nå, at det sannsynligvis ikke er noe farlig og går over av seg selv. Skal gjøre som du sa å la det være i fred så mye som mulig, men tror du det gjør noe om jeg bruker jojoba olje for å lindre kløen? Gjør jeg vondt verre da? 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
2 timer siden, NasseNøff skrev:

kommer an, men det merker du jo. Da blir det jo mye verre, rødt og irritert og du får rett og slett vondt. Da har du fucket opp :P
Men hvis det ikke er så ille så går det nok bra. 

Selv om at det er naturlig vått i underlivet så er det ikke så vått. 20 minutter er lenge, og kombinerer du det med harde bevegelser på ett bestemt område så sier det seg selv at det blir irritert. 
Så lenge du ikke irriterer det mer så går det over av seg selv. 

Ja, vet jeg fucket opp når jeg tok på canesten, det svidde helt grusomt 😣 Tok nettopp på mer olje, og der virker ikke som det blir mer irritert, men heller ikke bedre. Likevel må jeg nesten bruke det fordi det klør sånn fortsatt og stikker litt. Har sett nærmere på det, og det ligner på en blemme, ser litt hovent ut. Oljen lindrer kløen litt ihvertfall.. syns det er så rart at det ikke har gått over ennå, men er antagelig ikke noe farlig.. blir jo litt redd når noe skjer som man aldri har opplevd før.. 

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 11.1.2016 den 22.21):

Ja, vet jeg fucket opp når jeg tok på canesten, det svidde helt grusomt 😣 Tok nettopp på mer olje, og der virker ikke som det blir mer irritert, men heller ikke bedre. Likevel må jeg nesten bruke det fordi det klør sånn fortsatt og stikker litt. Har sett nærmere på det, og det ligner på en blemme, ser litt hovent ut. Oljen lindrer kløen litt ihvertfall.. syns det er så rart at det ikke har gått over ennå, men er antagelig ikke noe farlig.. blir jo litt redd når noe skjer som man aldri har opplevd før.. 

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

I går kveld så fingret kjæresten meg, kanskje i sånn 15-20 min til jeg kom. Han gjorde det litt "hardhendt" hvis jeg kan beskrive det sånn? Men det har skjedd før også uten at jeg har fått så fæl kløe etterpå. Rett etter vi var ferdig gikk jeg i dusjen og gjorde det jeg vanligvis pleier, ikke noe utenom det vanlige. Men så ca. 30 min etter at jeg var ferdig i dusjen og gikk å la meg kjente jeg en ekstrem kløe i underlivet, spesielt rundt klitoris området og rundet kjønnsleppene. Trodde jeg hadde fått sopp, så jeg gikk på badet og tok på litt canesten som jeg hadde liggende, og gikk å la meg igjen, men dette forverret bare kløen, vanligvis når jeg har sopp så lindrer den med en gang. Så jeg måtte gå tilbake på badet og vaske av kremen. Så prøvde jeg å ta på litt jojoba olje, dette hjalp noe, men det klødde fortsatt. Nå dagen etter, klør jeg fortsatt, og har tatt på jojoba olje flere ganger i dag for å lindre. Jeg har sett der nede med speil og det ser helt ut som det pleier, bare kanskje bittelitt sårt på den ene siden ved klitoris, men nesten ikke merkbart.

Så det jeg lurer veldig på er hva denne kløen kan komme av? Har noen opplevd noe liknende? Og hva kan jeg gjøre for å bli kvitt det?

På forhånd takk for input!

Du har ikke mensen da? Det kan gi kløe, eller at du har fått en irritasjon eltter at han fingret deg. 

Skrevet

Selv om det er lite sannsynlig; Du er sikker på at du ikke har et lite herpes utbrudd? Eller starten på ett? Mtp at det svir så mye og du har fått blemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...