AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hei! Var på jobb og da jeg var ferdig så jeg at jeg var oppringt fra et 7 sifret telefonnr? Prøvde å søke opp men finner ingenting. Vil ikke ringe opp i tilfelle svindel eller slikt. Noen som vet om evt land eller bedrifter som bare har 7 siffer? Nummeret startet ikke med hverken + eller 00, men 674xxxx Anonymkode: 04b61...a14
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #2 Skrevet 13. januar 2016 Min samboer og jeg har også blitt ringt fra et syvsifret nr :o fant heller ikke noe, eller ringte opp igjen pga redd for svindel. Sorry for at dette ikke hjalp Anonymkode: e856f...7b8
Suppemann Skrevet 13. januar 2016 #3 Skrevet 13. januar 2016 (endret) Du har rett og slett blitt oppringt av en veldig gammel person. I gamle dager begynte man nummerserien med ett siffer, så la man etterhvert til flere og flere siffer etterhvert som brukerbasen av telefoni ble større. De som hadde en av de tidligere nummerseriene og som fortsett lever den dag i dag, har fått lov til å beholde de. Endret 13. januar 2016 av Suppemann 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Google er din venn, alltid. Google telefonnummeret og be om bare Norske resultater. Anonymkode: b2e6d...ed3
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Jeg har i det siste blitt ringt opp av sånn microsoft-svindel. De har ringt fra mange forskjellige numre. Både norske og utenlandske. Vet om mange andre som har blitt oppringt av det samme etter nyttår. Om du ikke vet hva det er, så er det best å ikke ta den uansett. Anonymkode: fc583...44e
Sandie Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 (endret) Jeg har blitt oppringt av en del ulike tlfnr.fra Sverige og Sveits i det siste.Gikk inn på telefonterror.no https://telefonterror.no/registrer og så at de var merket som svindel og plagsomme selgere.Besvarte aldri telefonen,men synes det er rart de har fått tak i mitt mobilnr.da jeg aldri oppgir det til noen,og har fjernet det fra Nettkatalogen,Gule Sider osv... Endret 13. januar 2016 av Sandie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå