Gå til innhold

Hvorfor vil alle ha store lepper?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 timer siden, nyher skrev:

Pussig at de fleste kommenterer store lepper da, men ikke på en positiv måte.

Det er fordi de leppene man gjerne kommenterer er de overdrevent forstørrede, ikke de naturlig store og pene som så mange prøver å etterlikne uten å klare det. 

Anonymkode: 5af1a...9bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Botox i leppene?? Virkelig?  :fnise:

Det er også merkelig at jenter som SE  har botox i panna i så ung alder, jeg hadde ikke en eneste linje i panna før jeg var godt over 30!!  

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, DreamOn skrev:

Botox i leppene?? Virkelig?  :fnise:

Det er også merkelig at jenter som SE  har botox i panna i så ung alder, jeg hadde ikke en eneste linje i panna før jeg var godt over 30!!  

Mener å ha lest at hun gjør det for å forebygge rynker til hun blir eldre, og ikke fordi hun har rynker nå. Men dette kan jeg ingenting om! Mener bare at hun skrev det på bloggen en gang. For øvrig ser hun ut som en pen 40 åring i mine øyne. Falske lepper, neseoperasjon og botox har den effekten på unge jenter.

Anonymkode: b1514...7cd

• Liker 3
Skrevet

Bare husk at botox er noe helt annet enn restylane. Botox er en nerveting hvor man lammer musklene man setter sprøyten i. Forex noen tar det i pannen, ved siden av øynene pga mimikkrynker. Noen tar for å redusere gummysmile. Noen har spasmer etc i foten eller nakken etc og vil slippe dette. Mye mer. 

Restylane er en filler. Den kan man forstørre leppene med og jevne ut linjer, fuktbehandle huden. Og mye mer.  

Anonymkode: 03628...2a3

• Liker 2
Skrevet

Spørs jo hva man mener med store lepper det. De fleste kler kanskje fyldige lepper,men alle kler ikke store lepper og det er vel kanskje da det ser falskt ut.

Alle skal jo se prikklike ut i dag. Da mener jeg spesielt unge mennesker. Håper virkelig at det blir mer godtatt at man kan ha det utseendet man har uten at man må fikse på det. Sminke og hårfarging er en ting,men jeg synes det er veldig trist når så mange opererer seg eller fyller på for å oppnå det utseendet man vil ha.

Det blir forferdelig kjedelig om alle skal se helt like ut. Hvor ble det av individualiteten?

Anonymkode: 01ddc...1e0

• Liker 3
Skrevet
Den 11.1.2016 at 13.46, nyher skrev:

Vel, hvis en mann sier til deg at han vil kysse deg fordi du har perfekte lepper, da er ikke det negativt.

Anonymkode: 4a1b6...e94

Skrevet

Dessuten sier fyldige lepper at man har mye østrogen i kroppen. Karakteristika for fyldige lepper er 2 cm i "tykkelse" fra amorbue til undersiden av nedre leppe, eller 5,5 cm i munnlengde.

Jeg har naturlige fyldige lepper og kan ikke tenke meg å fylle ut noe mer - vil se idiotisk ut da tror jeg.

Negative for min del er at noen har spurt meg om jeg har puttet noe inn i siden det tydeligvis er normen, for jeg kan liksom ikke ha naturlige lepper. Så alle de som fyller i noe ødelegger liksom for dem som har ekte saker.

Skrevet

Når jenter med  for store restylanelepper prater, ler eller spiser ser du tydelig "pølsa" av filleren mens leppene beveger seg, ser veldig komisk ut.    Naturlige fyldig lepper beveger seg ikke på den måten.  Sofie Elise er et klassisk eksempel på feil bruk. 

Skrevet
Den 11.1.2016 at 13.44, AnonymBruker skrev:

Fordi alle menn ønsker en bj av Dolly Duck!

:)

Anonymkode: 180d9...b62

Hahahaha! En spade er en spade. 

Anonymkode: 84156...c68

Skrevet

Jeg vet jo at fyldige lepper er pent, men trodde det gjaldt naturlig fyldige lepper og ikke lepper fylt av restylane eller botox. Skjønner ikke at så mange gjør det, da mange mener at det virker mer mot sin hensikt.  

TS

Anonymkode: 3329a...6ac

Gjest Castielz
Skrevet (endret)

Ler meg i hel av slike kvinner/jenter.
Der ser jo ut som ender!
Ser helt latterlig ut, kompisgjengen har hatt mang en god latter pga slike latterlige hun-kjønn.

Endret av Castielz
Skrevet

Jeg fatter ikke at noen har lyst til å se ut som en skuespillerinne fra tvilsomme filmer. De pumper opp brystene og leppene. Fatter ikke at de selv synes de er fine

Anonymkode: 729a6...e47

• Liker 2
Skrevet

si det. selv har jeg silikon og det er umulig å ta ut, men kanskje fordi folk mener det er pent?

Anonymkode: f765e...47e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

si det. selv har jeg silikon og det er umulig å ta ut, men kanskje fordi folk mener det er pent?

Anonymkode: f765e...47e

Er det i leppene?

Hvorfor er det umulig å ta ut?

Anonymkode: 20205...2e8

Skrevet

Det viktigste er at leppene passer til ansiktet. Naturlige, fyldige lepper er ofte pent, men det er symmetrien i ansiktet som er mest avgjørende for hvor pen en person er. En person med tynne lepper, men med et symmetrisk ansikt vil derfor oppfattes som penere enn en person med store lepper, men med et usymmetrisk ansikt. 

Anonymkode: 5ac3a...022

Skrevet

Vil dessuten si at jeg får inntrykket av at dette er en trend i vestlige land. I for eksempel Japan og Sør-Korea virker en liten, hjerteformet munn å være idealet.

Anonymkode: 5ac3a...022

Skrevet (endret)
Den 11. januar 2016 at 13.46, nyher skrev:

Det er stor forskjell på store lepper au natural og lips ala botox. Bare se på Angelina Jolie eller Rosie Huntington, de har store lepper naturlig og de er utrolig sexy. 

Rosie+Huntington+Whiteley+lmPfmR-eJknm.j

Mot dette: 

image.jpg

image.jpg

Endret av Adara
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fatter ikke at noen har lyst til å se ut som en skuespillerinne fra tvilsomme filmer. De pumper opp brystene og leppene. Fatter ikke at de selv synes de er fine

Anonymkode: 729a6...e47

Jo større jo bedre mener visst mange. Og det virker ikke som om at det går av moten heller?

Skrekkeksempel lepper: Carina Dahl

Skrekkeksempel pupper: Linni Meister

Skrevet
10 timer siden, Adara skrev:

Det er stor forskjell på store lepper au natural og lips ala botox. Bare se på Angelina Jolie eller Rosie Huntington, de har store lepper naturlig og de er utrolig sexy. 

Mot dette: 

image.jpg

image.jpg

Rosie Huntington har fylt inn i overleppa. 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, Adara skrev:

Mot dette: 

image.jpg

image.jpg

Rosie Hurligntons lepper er ikke ekte. Man ser det  pga kanten på overleppa...men de har gjort en bedre jobb med henne enn på mange andre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...