Gå til innhold

Ulovlig dagdrømming/fantasier/drømmer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg drømmer om typens kamerat. Dagdrømmer, fantaserer og har erotiske drømmer om oss når jeg sover. Jeg er så nyskjerrig på den fyren at jeg holder på å gå fra vettet. Er redd jeg kommer til å gjøre noe dumt om sjansen byr seg. Han er den herligste forbudte frukten.

Men jeg elsker sambo. Vært sammen i årevis. Jeg MÅ få denne kompisen UT av hodet. NÅ! 

Hjelp??? 

Anonymkode: 234df...fff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Det går over etter hvert. Hadde en sånn sjæl.

Skrevet

Det har vart i to år... Er som om jeg bare må prøve han liiiittttt. Et lite kyss. En klem. Sitte inntil han elns piss. Jeg klikkerrrr 

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vart i to år... Er som om jeg bare må prøve han liiiittttt. Et lite kyss. En klem. Sitte inntil han elns piss. Jeg klikkerrrr

Grunnen til at du tenner på han er at han også er interessert i deg. De små tengnene som du kanskje ikke er oppmerksom på. Måten han ser på deg, og snakker til deg. Gjennom det merker underbevistheten din at han har lyst på deg. Har lyst å kaste seg over deg, og være naken med deg. Kysse deg på halsen og komme dypt inn i deg......

Skrevet
52 minutter siden, ElskerinnePer skrev:

Grunnen til at du tenner på han er at han også er interessert i deg. De små tengnene som du kanskje ikke er oppmerksom på. Måten han ser på deg, og snakker til deg. Gjennom det merker underbevistheten din at han har lyst på deg. Har lyst å kaste seg over deg, og være naken med deg. Kysse deg på halsen og komme dypt inn i deg......

Faen ta deg..........!!

• Liker 1
Skrevet

Har det sånn selv av og til. Det kan vare en stund og. Selv om jeg også har en fantastisk samboer som jeg elsker. Nå snakker jeg mest om dagdrømming altså,men har og vært i din situasjon. Det gikk over. Drømmene derimot har jeg funnet ut at kommer hver gang jeg har gått for lenge uten sex.. det var sikkert ikke mye til hjelp,men du ekke aleine hvertfall!:)

Anonymkode: 4791c...4a4

Skrevet

Han er forbudt frukt, og det er det som gjør alt så mye mer pirrende. Bare å se en annen vei.

Anonymkode: 9c4d9...ac5

• Liker 2
Skrevet

Du kommer til å angre om du gjør noe med han. Ofte det som skjer med forbudte frukter. De får endelig frukten og så var det ikke så pirrende lengre. Gjør deg selv en tjeneste og ikke gi inn!

Skrevet

Fristere og fristerinner vil alltid passere. Heldigvis er han venn av kjæresten din, slik at han mest sannsynlig ikke kommer til å tilate deg å gjøre noe med han i virkeligheten. Fantasier er lov, men tenk hvor vondt du hadde syntes det var om kjæresten din tenkte sånn om en av dine venninder og krysset den linja...

Anonymkode: 221d7...9b8

Skrevet

Jeg forstår deg veldig godt. Har det på samme måte med en venn av meg. Har hatt lyst på ham i flere år, jeg nesten går fra vettet her. Har aldri blitt så kåt av en mann før, som jeg blir av ham, og det er så deilig. Drømmer bl.a om at han skal ta meg hardt oppetter en vegg;) 

Anonymkode: b5c8c...498

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...