Gå til innhold

Dårlig/halvdårlig lenge

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig irriterende å være dårlig/halv dårlig hele tiden. Bestemmer meg for å ikke si høyt at jeg har vondt noe sted eller gi etter. Likevel så henger jeg ikke helt med. 

Hovne mandler, hosting-slimhoste, små smerter i magen. Noen ganger nederst i ryggen og voksesmerte følelse nedover ene beinet. Vekslende hvem side av eggstokkene som verker, alltid sår i nesa. Så utrolig trøtt! 

Et par dager følte jeg meg litt bedre? Men da mister jeg mat lyst og var utrolig kald uansett hva.

Jeg har testet hos lege for en måned siden, prøve fra halsen, blodprøve. Men mente det går over av seg selv.

Gikk av å sprøytte for over en måned siden, har ikke fått mensen, vet ikke om det har noe å si.. tok test i romjula men negativ.

Tips, hjelp, råd? 

Anonymkode: 63675...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hodepine med smerter i ansiktet 

Anonymkode: 63675...45b

Skrevet

Alle disse tingene trenger ikke å ha noe med hverandre å gjøre. Noe kan være forkjølelse/influensa og noe (magesmerter, eggstokk) kan være relatert til p-sprøyekutt. Jeg ville sett det an, for sannsynligvis er det som legen din sier; det går over. Vent en ukes tid. Går det ikke over eller blir verre ringer du legen igjen.

Anonymkode: d7c17...d9f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...