AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #21 Skrevet 13. januar 2016 Jeg stoler på sykepleiere, men det er en del folk jeg kjenner som valgte å bli sykepleiere som skremmer meg.. De brydde seg ikke om skolearbeid eller nøyaktighet, festet mye, var 3'er-elever. Men så lenge de gjør en bra jobb er det det viktigste. Stoler på at sykepleierne blir kvalitetssjekket i jobben, rett og slett. Anonymkode: 834d5...9d1
Gjest Yellowrose Skrevet 13. januar 2016 #22 Skrevet 13. januar 2016 Det kommer helt an på personen. Det at de er sykepleiere gjør ikke at jeg automatisk får tillit til dem.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #23 Skrevet 13. januar 2016 Hvorfor skulle jeg ikke? Anonymkode: 2c53e...56c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #24 Skrevet 13. januar 2016 5 timer siden, Yellowrose skrev: Det kommer helt an på personen. Det at de er sykepleiere gjør ikke at jeg automatisk får tillit til dem. Dette gjelder vel uansett yrke. Anonymkode: d3827...c40
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2016 #25 Skrevet 18. januar 2016 Det er morsomt atnoen har møtt en sykepleier som har sagt en ting de stusset over og så har de ikke tillit til noen lenger. Anonymkode: d6834...17a 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #26 Skrevet 19. januar 2016 Dette er et gammelt eksperiment som handler om autoritet fra utlandet, og kan ikke sammenliknes med Norge i dag. Men det er en stor svakhet i sykepleierutdanningen at man lærer alt for lite farmakologi (læren om medikamenter, virkninger og bivirkninger). Så ja, det kan nok skje feil i Norge i dag. Men da har både legen sim har foreskrevet medikamentet, samt sykepleieren som gir det gjort en feil. Anonymkode: 7b0fe...3a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå