Gå til innhold

Mensen (?) i snart 2 mnd

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har hatt blødninger i ca to mnd nå tror jeg . Minst 1,5 mnd.

Blødningene er ikke kraftige, men nok til  at jeg må ha innlegg hele tiden. Får tidvis smerter i nedre del av magen. 

Går på yasmin p piller, men har aldri vært plaget med dette før. 

Tok graviditetstest som var negativ. 

Noen som vet? 

Anonymkode: 95932...109

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går også på yasmin og det samme skjedde med meg etter ca. 2 mnd på pillene. Tok en pillefri uke(sukkerpiller) når brettet var slutt, og når jeg startet opp på neste brett var alt tilbake til normalen. 
Tror det har noe å gjøre med tilvenning til p-pillene.

Skrevet

Har du tatt gynekologisk undersøkelse? Hvis ikke så gjør det med en gang. Det kan være p-pillene men det kan også være symptom på celleforandringer eller livmorhalskreft. Sjekk deg for sikkerhets skyld. Viktig å ta sånne blødninger på alvor - det gjorde ikke jeg og det viste seg dessverre å være kreft. Sier ikke det for å skremme deg, men for at alle som går sånn og lurer på om de kan ha "noe" ikke gjør samme tabben som meg og bare feier det under teppet. Men som sagt, mest sannsynlig er det pillene. 

Anonymkode: 2c989...c97

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tatt gynekologisk undersøkelse? Hvis ikke så gjør det med en gang. Det kan være p-pillene men det kan også være symptom på celleforandringer eller livmorhalskreft. Sjekk deg for sikkerhets skyld. Viktig å ta sånne blødninger på alvor - det gjorde ikke jeg og det viste seg dessverre å være kreft. Sier ikke det for å skremme deg, men for at alle som går sånn og lurer på om de kan ha "noe" ikke gjør samme tabben som meg og bare feier det under teppet. Men som sagt, mest sannsynlig er det pillene. 

Stakkars deg som fikk kreft, går det bra med deg nå? Hvor gammel var du da du fikk det, og hva slags symptomer hadde du? Tok du celleprøver regelmessig? Sender deg en klem

Anonymkode: 6d860...c10

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har ikke det, men har fått time til det. 

P-pillene har jeg gått på i flere år, så tviler på at det er noe kroppen må vende seg til. 

Har så klart tenkt at det kan være kreft. Vet du om det er mulig å ta prøve dersom det er mye blod? 

Anonymkode: 95932...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...