AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Oppdaget før helgen at jeg hadde en liten rift på indre kjønnsleppe. I tillegg har jeg hatt hvit uutflod - lignende væske de siste dagene. Jeg har hatt sopp én gang før, i sommer, men da så jeg det veldig tydelig, som cottage cheese og det klødde.. (Beklager mye info..) Pga. den lille riften, klarer jeg ikke helt å sette fingeren på om jeg er irritert der nede eller om det klør. Det er ingen klumper, kun utflod-aktig væske med en lukt jeg ikke er vant til. Så jeg utelukket urinveisinfeksjon, etter som det ikke svir når jeg tisser. Om riften og utfloden har noe sammenheng, vet jeg ikke. Hva kan dette være? Burde kanskje gå til legen i morgen, men er så flaut med alt som har med underliv å gjøre🙈 (Og jeg er nesten tredve år..) Anonymkode: f3069...23d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Canesten kjøper du på apoteket reseptfritt. Gir det seg ikke etter en kur kan du ta kontakt med lege. Riften har ikke nødvendigvis noe med saken å gjøre. Anonymkode: 00ea0...6ed
Rosaprosa20 Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Kan være bakteriell vaginose hvis utfloden lukter vondt. Stikkpiller kjøpes på apoteket
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå