Gå til innhold

Batterisyklus på over 1700 (mac)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. 

Nå har mitt batteri (Macbook Pro 13) omsider tatt natta og jeg kan bare bruke det med strømtilkobling.  Har fått tilstanden "skift ut nå". På syklusantallet til batteriet så står det at den har brukt 1730 sykluser, og det er altså først nå at batteriet har tatt natta. Men jeg leser at de fleste macbooker kun har en ladesyklus på 1000. Jeg ligger da langt over og lurer på om dette kan stemme? Har jeg vært sykt heldig med batteriet mitt? Eller er det mulig at macen fusker etter at batteriet ble dødt? 

Anonymkode: c8677...107

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt macen da? Jeg måtte bytte batteriet mitt etter kun 400 sykluser, men fikk dette heldigvis dekt. 

Anonymkode: 13d3d...f4e

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lenge har du hatt macen da? Jeg måtte bytte batteriet mitt etter kun 400 sykluser, men fikk dette heldigvis dekt. 

Anonymkode: 13d3d...f4e

4 år nå i januar. Og siden den har hatt over 1000 sykluser regner jeg med at jeg ikke får noe på reklamsjon.

Anonymkode: c8677...107

Skrevet

1700 sykluser er enormt mye. Mine batterier har takket for seg ved 5-600 sykluser.

Anonymkode: 3bad3...44d

Skrevet

Noen som vet hvor man kan kjøpe batteri selv? Istedenfor å levere til Eplehuset en gang til for blodpris.
Min Mac er 5 år gammel og kjører batteri nr 2.

Anonymkode: ed762...3eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...