Gå til innhold

Flate brystvorter...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg bare lurer på om det er noe man kan gjøre med flate brystknopper? De stikker bare utover når jeg fryser.. Det er så ille at jeg overhodet ikke tør å vise de til noen.. Areola blir 100 ganger større når de blir flat, og det synes jeg ikke er noe fint på meg, da jeg er ei relativt lita jente.. Har ikke barn om det har en betydning.. Har hørt den der ´´koppen´´fra niplette som skal suge brystvortene ut, men er usikker på om det er permanent?

Anonymkode: c1dda...f04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.
Jeg har også flate brystvorter, men helt ærlig er jeg glad for det. Du slipper at bhen gnager på nipplene og at andre kan se nipplene dine gjennom bhen eller når du velger å ikke ha den på. Du har rett og slett litt større frihet. Her stikker de kun utover når jeg er opphisset eller fryser og det gjør meg ingenting.
Du må rett og slett bare lære deg å godta at slik er puppene dine, se heller på de positive sidene enn de negative.

• Liker 3
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snadder skrev:

Hei.
Jeg har også flate brystvorter, men helt ærlig er jeg glad for det. Du slipper at bhen gnager på nipplene og at andre kan se nipplene dine gjennom bhen eller når du velger å ikke ha den på. Du har rett og slett litt større frihet. Her stikker de kun utover når jeg er opphisset eller fryser og det gjør meg ingenting.
Du må rett og slett bare lære deg å godta at slik er puppene dine, se heller på de positive sidene enn de negative.

Har prøvd å godta det i mangeee år, men jeg klarer bare ikke. Jeg synes det er helt for jævlig at jeg skal grue meg til jeg møter en gutt pga det.. Om det ikke finnes noe som hjelper mot det, må jeg jo bare prøve enda hardere for å godta at puppene er som de er...

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg bare lurer på om det er noe man kan gjøre med flate brystknopper? De stikker bare utover når jeg fryser.. Det er så ille at jeg overhodet ikke tør å vise de til noen.. Areola blir 100 ganger større når de blir flat, og det synes jeg ikke er noe fint på meg, da jeg er ei relativt lita jente.. Har ikke barn om det har en betydning.. Har hørt den der ´´koppen´´fra niplette som skal suge brystvortene ut, men er usikker på om det er permanent?

Ja, det kan endres kirurgisk. Et relativt enkelt inngrep med lokalbedøvelse der man ikke kutter melkegangene.  

Anonymkode: 16691...81f

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det kan endres kirurgisk. Et relativt enkelt inngrep med lokalbedøvelse der man ikke kutter melkegangene.  

Hva koster slikt?

Anonymkode: fa0e7...043

Skrevet

Åh, misunner deg, TS! Mine brystknopper er alltid harde og står rett ut, og det går ikke an å få dem flate. Må bruke bh med tykk padding, og kun da klarer jeg å unngå at man ser brystknoppene mine gjennom tøyet. Skal jeg bruke en topp uten bh, må jeg bruke nipple covers, og ikke engang da klarer jeg å dekke helt til det faktum at de står rett ut. Arh... Du er heldig som har flate!

Anonymkode: c6f37...f0c

• Liker 1
Gjest Hummels
Skrevet

Mine viser også gjennom t-skjorta! 

Men seriøst ts, vær fornøyd sånn du er. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det motsatte problemet og jeg er en mann :laugh:........:ohmy:........:overrasket:

Anonymkode: e513e...739

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster slikt?

Det er helt vanlig med flate brystvorter.

Anonymkode: a8636...5be

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva koster slikt?

Varierer, men fra 15 000 ca. 

Skrevet

Vent med en eventuell operasjon til du er voksen. Når du blir eldre kommer du ikke til å bry deg.

Anonymkode: f6e9a...1e7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...