Tuddelidu Skrevet 13. oktober 2004 #61 Skrevet 13. oktober 2004 Men sønnen din må gå i vonde sko??? Denne reagerte jeg også på. Det er da vel vel så viktig at et barn har gode sko som voksne?!
Gjest Anonymous Skrevet 16. oktober 2004 #62 Skrevet 16. oktober 2004 Syns ØkonomiSko er et utrolig bra konsept! Dem har billige sko og stort sett siste mote! I tillegg syns jeg at de som jobber der er veldig hyggelige! (handler stort sett på Oslo City) Klart man får den kvaliteten man betaler for, men man får de nyeste tingene til en veldig billig penge!
Tuddelidu Skrevet 17. oktober 2004 #63 Skrevet 17. oktober 2004 Kjøpte meg nettopp tøfler der, jeg. Syntes de var de eneste som hadde noe særlig utvalg, faktisk, og tøflene er gode og varme de
Bauche Skrevet 17. oktober 2004 #64 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har en uhåndertlig mengde sko...mye av temmelig dårlig kvalitet....Jeg kan sikkert kjøpe sko på økonomisko jeg - iallefall om de er kule..(sko som jeg vet bare er kurante en sesong - sko med merkelig farge, f.eks) - men sko jeg ønsker å ha en stund, slike klassiske sko, ønsker jeg at skal være skinn både inni og utenpå. - De blir bare bedre og bedre å bruke! - Men jeg har ikke funnet noen sko der....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå