Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har ikke vært på Økonomi-sko på i hvert fall 5 år, men jeg tror det har forandret seg til det bedre. Men handler aldri der, akkurat som jeg ikke handler på Nille o.l. Men hadde jeg sett et par sko i utstillingen som var flotte - kanskje jeg hadde gått inn og prøvd?

Som om jeg skulle ha sagt det selv. Orker ikke å gå inn på Økonomisko (eller -nille), det lukter ekkelt og skoene er i plast...

Skrevet

Har kjøpt to par sko på Økonomisko, begge gikk i søpla etter et par uker fordi de var vonde å gå i :veldigsur: . Det er en god stund siden nå, så det er mulig de har blitt bedre siden da.

Handler stort sett dyre sko, og ikke så ofte. Når jeg nå pakker sammen huset mitt, fant jeg skopar på skopar i skapet som jeg ikke kunne huske, og som er HELT utdatert (men av veldig god kvalitet :roll: ). Nå tror jeg jammen jeg skal ta en tur på DinSko og kjøpe tre par kule og billigere støvletter i stedet for ett par dyre. Så kan jeg hive dem til våren om de er slitne - ingen vits i å ha noe som jeg uansett ikke bruker.

Kvaliteten på Dinsko da dere? Bedre/dårligere enn Økonomisko? Syns generelt det ser ut som om de har hakket mer tidsriktige sko på DinSko...?

Skrevet

Jeg kjøpte meg et par sko på Økonomisko, veldig i nød og i forbifarten. Skulle på et kurs og trengte skikkelige sko som også kunne brukes til skjørt.. anyway! Det var i 2000 og de står fremdeles i skapet. Har brukt dem ufattelig mye og de er nesten ikke slitt. Det var et røverkjøp av dimensjoner - så ikke fnys av Økonomisko - du kan finne juveler der også... :ler:

Skrevet
...Kvaliteten på Dinsko da dere? Bedre/dårligere enn Økonomisko? Syns generelt det ser ut som om de har hakket mer tidsriktige sko på DinSko...?

min stil/smak passer bedre til Din sko en til økonomisko, ihvertfall.

jeg finner stort sett alltid sko på din sko, og det er aldri av plast/syntet.

har kjøpt opptil flere par sneakers som har vart to sesonger + vinterstøvletter i fjor, som helt fint bruke minst en sesong til.

Skrevet

Vil anbefale Din SKo..synes de har pene sko..og ganske mange som er gode å gå i..også mer tidsriktige ja...

Din sko.!

Skrevet

de skoene jeg har kjøpt på din sko har med ett unntak gått i oppløsning temmelig kjapt. håpløst elendig kvalitet. har ikke handlet der på mange mange år.

Skrevet

Har bare ett par sko fra dinsko, og de har tålt utrolig mye. Men jeg kan jo ha vært heldig da...?

Skrevet

har du gått til reklamasjon da?? Kjøper sko der hele tiden..og tror aldri jeg har vært misfornøyd...vet oxo at de er veldig snille på å ta inn sko igjen, hvis du er missfornøyd, og feks mener kvaliteten ikke holder.

Skrevet

har du gått til reklamasjon da?? Kjøper sko der hele tiden..og tror aldri jeg har vært misfornøyd...vet oxo at de er veldig snille på å ta inn sko igjen, hvis du er missfornøyd, og feks mener kvaliteten ikke holder.

Skrevet

he he. jeg har ett par fra din sko som har holdt ut i kanskje åtte år. noe i den dur. kanskje det er de samme?

Skrevet

alle mine sko fra din sko har holdt i min. ett år, og har ikke blitt ubrukelige enda, verken på utseende eller kvalitet. Og jeg bruker stort sett bare disse skoene, så de støver ikke akkurat bort og holder pga lite bruk. :wink:

den ene gangen jeg hadde problem med ett par sko fra din sko (høyhelte støveletter), gikk jeg tilbake å sa ifra om at de hadde blitt slik etter en mnd, jeg fikk velge selv om jeg ville at de skulle reparere skoene eller om jeg ville få nye eller andre.

synes de hadde veldig god service, men det er mange år siden, så om de er like flinke på service nå vet jeg ikke, da jeg ikke har hatt problemer med skoene deres på mange år.

Skrevet

kanskje de har blitt bedre etter at jeg slutta å handle der?

Skrevet

det er mulig.

også må man se an hva man kjøper, slik man bør med alle billig-steder.

det blir som på HM, ikke alt er bra men man finner mange varp også.

jeg synes stort sett jeg ser hvilke sko (og klær) som har bra kvalitet, og hittil så har det stemt. :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

ja, men sjeldent. man får ikke kvalitet til 299.-

skoa er harde og vonde.

bena mine skal jeg ha hele livet og vil at min fot skal ha det godt.

ofte er det tro kopi på sko til 299 og på en annen butikk koster orginalen 7-800 kr.,men det er stor forskjell å gå med de.

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Jeg har kjøpt 2 par sko på Økonomi-sko,og det er de verst skoene jeg har gått i. KOmmer ikke til å handle der igjen..

Skrevet

Kan være enig i at de har en del som ser OK ut ved første øyekast, men skoene er så vonde at etter å ha tatt to skritt (Spesielt hvis de har heler over 2 cm.) faller kjøpelysten til under null.

Jeg ødela faktisk føttene mine på å stå og gå mye i billige sko mens jeg var fattig student og venter p.t. på operasjon nr. 2. (Har faktisk så vondt i føttene at jeg ikke får sove nå f.eks. og jeg er tross alt bare 34..).

Bedre med to par gode enn ti par dårlige...

Skrevet

Hat litt blandet erfaring med Økonomi sko igrunn. Jeg kjøper stort sett sko til sønnen min der. Han behandler skoene dårlig i utgangspunktet, så jeg gidder ikke legge mye penger i sko da! Men de holder seg egentlig ganske bra, og de har mye fint faktisk! Selv kjøper jeg sjelden sko der, de få gangene, har skoene vært dårlig og ekle å gå i! Kjøper sjelden sko, så hvis jeg først skal kjøpe, legger jeg noen hundrelapper mer i, og kjøper ordentlig kvalitet!

Gjest Jane Doe
Skrevet

Jeg har just kjøpt støvletter der og de er ikkje spesielt gode å gå i :(

Skrevet
Hat litt blandet erfaring med Økonomi sko igrunn. Jeg kjøper stort sett sko til sønnen min der. Han behandler skoene dårlig i utgangspunktet' date=' så jeg gidder ikke legge mye penger i sko da! Men de holder seg egentlig ganske bra, og de har mye fint faktisk! Selv kjøper jeg sjelden sko der, de få gangene, har skoene vært dårlig og ekle å gå i! Kjøper sjelden sko, så hvis jeg først skal kjøpe, legger jeg noen hundrelapper mer i, og kjøper ordentlig kvalitet![/quote']

Men sønnen din må gå i vonde sko???

Gjest Anonymous
Skrevet

Økonomisko selger dårlige sko i plast. Det er en kjennsgjerning.

Jeg NEKTER å gå i vonde sko. Sko skal være GODE å gå i!

Sko skal være gode å gå i. Jeg kjøper meg utrolig sjelden sko (en gang i året?), de skoene jeg har holder år ut og år inn (campers, doc martens). Jeg kjøper sko uavhengig av moteluner, for jeg vet hva jeg liker og har klær som passer etc.

Ungene mine får bra sko. Jeg hadde ALDRI kjøpt på Økonomisko til dem, det er dårlig gjort mot små føtter som vokser og utvikler seg. Unger er mye mer i aktivitet enn vi er, ikke rart de sliter sko - og da må de ha GODE sko...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...