Gå til innhold

Angrer du på hunden?

Anbefalte innlegg

Gjest Unknown
Skrevet

Om du visste hvor mye arbeid det virkelig lå bak det å få hund før du fikk hunden, hadde dere likevel valgt å få hund? Nå tenker jeg på dere som allerede har hund, altså

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innimellom angrer jeg. Men det er fordi jeg eller mannen er ganske slitne etter en tøff dag, eller det har vært mye klesvask (dårlig eksempel) en periode, ikke det at det er hunden eller jobben det har vært med å vaske etter uhell eller trene hund. Jeg syns det er veldig fint med hund.

Anonymkode: c7241...9e9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har aldri angret, til tross for at begge hundene er omplasseringshunder som det var en del ekstra arbeid med i starten. :) 

• Liker 4
Gjest Unknown
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Innimellom angrer jeg. Men det er fordi jeg eller mannen er ganske slitne etter en tøff dag, eller det har vært mye klesvask (dårlig eksempel) en periode, ikke det at det er hunden eller jobben det har vært med å vaske etter uhell eller trene hund. Jeg syns det er veldig fint med hund.

Anonymkode: c7241...9e9

26 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Jeg har aldri angret, til tross for at begge hundene er omplasseringshunder som det var en del ekstra arbeid med i starten. :) 

Så bra! 

Skrevet

Oi har helt klart angret. Når det er 15 minus og man har matforgiftning, så er ut på tur virkelig noe dritt. Også når jeg kommer hjem fra en lang superslitsom og stressende dag og så må lage middag, gjøre lekser, og tenker at det hadde vært trivelig å ta seg en tur til en venninne og slappe av, men det ikke går fordi hunden har vært alene alt for lenge og må ut på tur. og når jeg har våknet og funnet ut at iløpet av natten har hunden blitt dårlig og jeg må starte dagen med diarevasking, og det å ringe sjefen og si "hei, kan ikke komme på jobb fordi hunden er syk og må til veterinæren" det er pinlig.

Anonymkode: 05b14...870

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg angrer ikke på hund. Hund er min store lidenskap og interesse. Men hadde jeg fått valget på ny, så hadde jeg ikke valgt hunden jeg har nå.

• Liker 1
Gjest Unknown
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oi har helt klart angret. Når det er 15 minus og man har matforgiftning, så er ut på tur virkelig noe dritt. Også når jeg kommer hjem fra en lang superslitsom og stressende dag og så må lage middag, gjøre lekser, og tenker at det hadde vært trivelig å ta seg en tur til en venninne og slappe av, men det ikke går fordi hunden har vært alene alt for lenge og må ut på tur. og når jeg har våknet og funnet ut at iløpet av natten har hunden blitt dårlig og jeg må starte dagen med diarevasking, og det å ringe sjefen og si "hei, kan ikke komme på jobb fordi hunden er syk og må til veterinæren" det er pinlig.

Det forstår jeg, men jeg tenkte litt mer på generelt. Samme om du har hund eller barn blir man jo til tider syke, og det er vel ikke sånn at hunden din har diaré hver eneste natt, er det vel? 

Skrevet
4 minutter siden, Unknown skrev:

Samme om du har hund eller barn blir man jo til tider syke

Forskjellen er at man kan bruke egenmedling når man har sykt barn. Syk hund gir ingen slike rettigheter.

Anonymkode: b2ae5...f9e

Gjest Unknown
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen er at man kan bruke egenmedling når man har sykt barn. Syk hund gir ingen slike rettigheter.

Anonymkode: b2ae5...f9e

Det er sant

Skrevet

Ja jeg angrer! Hver dag!

Anonymkode: d29c9...9b4

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Unknown skrev:

Det forstår jeg, men jeg tenkte litt mer på generelt. Samme om du har hund eller barn blir man jo til tider syke, og det er vel ikke sånn at hunden din har diaré hver eneste natt, er det vel? 

Nei, bare når jeg absolutt må på jobb fordi det ikke er noen andre som kan. Da slenger han inn diare, helst i sofaen.

Men generelt, angrer ikke i det hele tatt. Men kunne jeg valgt igjen, ville jeg valgt en annen rase.

Gjest Unknown
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, bare når jeg absolutt må på jobb fordi det ikke er noen andre som kan. Da slenger han inn diare, helst i sofaen.

Men generelt, angrer ikke i det hele tatt. Men kunne jeg valgt igjen, ville jeg valgt en annen rase.

Uffda, den er kjip!:skratte:

Det er fint! Hvilken rase har du?

Skrevet

jeg bruker ihvertfall 2-3 timer på hundene mine hverdag ofte mye mer.

jeg har 2 hunder, det er utrolig mye jobb men jeg angrer ikke. 

Jeg elsker dem av hele mitt hjerte, de gjør meg så lykkelige! 

• Liker 1
Gjest Unknown
Skrevet
Et øyeblikk siden, Snublefella skrev:

jeg bruker ihvertfall 2-3 timer på hundene mine hverdag ofte mye mer.

jeg har 2 hunder, det er utrolig mye jobb men jeg angrer ikke. 

Jeg elsker dem av hele mitt hjerte, de gjør meg så lykkelige! 

Åh, så bra!!

Gjest Keikolina
Skrevet (endret)

Var ingen jobb i det hele tatt,  verdens snilleste hund. (Shih Tzu) :hjerte: Alt stemte om det jeg hadde lest om de. 

Endret av Keikolina
Skrevet

Ja, jeg angrer. Når jeg kommer sliten hjem fra jobb og hadde trengt noen timer avslapping for å få energien tilbake, så må jeg prioritere hunden i stedet. Jeg er kjempeglad i han og han gir så utrolig mye glede, så jeg kan aldri tenke meg å omplassere han heller. Men hadde jeg visst hvordan ting er i dag, så hadde jeg nok valgt annerledes. Det hadde kanskje blitt hund likevel, men en annen type hund. Det er mye man ikke kan lese seg til om en rase, har jeg lært. 

Oppsummert så angrer jeg innimellom, men samtidig så gjør han meg glad minst like ofte, trøster meg når jeg er lei meg og holder meg med selskap når jeg er syk. Døgnet skulle bare hatt flere timer :tongue:

Anonymkode: a33e7...ebe

Gjest Unknown
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg angrer. Når jeg kommer sliten hjem fra jobb og hadde trengt noen timer avslapping for å få energien tilbake, så må jeg prioritere hunden i stedet. Jeg er kjempeglad i han og han gir så utrolig mye glede, så jeg kan aldri tenke meg å omplassere han heller. Men hadde jeg visst hvordan ting er i dag, så hadde jeg nok valgt annerledes. Det hadde kanskje blitt hund likevel, men en annen type hund. Det er mye man ikke kan lese seg til om en rase, har jeg lært. 

Oppsummert så angrer jeg innimellom, men samtidig så gjør han meg glad minst like ofte, trøster meg når jeg er lei meg og holder meg med selskap når jeg er syk. Døgnet skulle bare hatt flere timer :tongue:

Anonymkode: a33e7...ebe

Høres fantastisk ut, men også litt slitsomt.. Får jeg spørre hvilken rase du har? :)

Gjest Klaveret
Skrevet

Det blir for meg som om du spurte om jeg angret på at jeg fikk barn. Jeg har aldri angret - selv om jeg innimellom synes det kan være slitsomt. Jeg elsker hunden min :hjerte:

Gjest Klaveret
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg angrer! Hver dag!

Anonymkode: d29c9...9b4

Har du tenkt på omplassering? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...