AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #1 Del Skrevet 10. januar 2016 Hvor finner man det? Jeg ønsker meg en skibukse som er vindtett, men finner ikke noe. Til vanlig bruker jeg vel 52 eller mer i bukser. Hovedproblemet er magen min, som gjør at jeg ikke får lukket buksene, selv om de skulle passe på resten av kroppen. Noen andre overvektige her som har skiklær? Anonymkode: 77553...329 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Del Skrevet 10. januar 2016 Jeg sliter også litt med å finne det. Finner som regel bare opp til str. 42 i vanlige sportsbutikker. Anonymkode: c2a96...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Del Skrevet 10. januar 2016 Har kikket på nett, men som regel bare opp til xl hos Bergans, Norrøna osv. Anonymkode: 77553...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 10. januar 2016 #4 Del Skrevet 10. januar 2016 Stormberg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #5 Del Skrevet 10. januar 2016 Ellos har bra utvalg synes jeg. Anonymkode: 16f78...fac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #6 Del Skrevet 10. januar 2016 Stormberg har dessverre lite utvalg. Skal sjekke ut Ellos. Anonymkode: 77553...329 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #7 Del Skrevet 10. januar 2016 Kan du ikke lukke buksen med en strikk? Anonymkode: 46e49...a64 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annebanane Skrevet 10. januar 2016 #8 Del Skrevet 10. januar 2016 Det vil ikke være et enormt utvalg av uteklær til overvektige nesten uansett hvor du ser. Stormberg har dog veldig gode klær! Eneste som går over hoftene mine. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #9 Del Skrevet 10. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner man det? Jeg ønsker meg en skibukse som er vindtett, men finner ikke noe. Til vanlig bruker jeg vel 52 eller mer i bukser. Hovedproblemet er magen min, som gjør at jeg ikke får lukket buksene, selv om de skulle passe på resten av kroppen. Noen andre overvektige her som har skiklær? Anonymkode: 77553...329 Stormberg har dette Anonymkode: 44cf0...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #10 Del Skrevet 10. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Stormberg har dessverre lite utvalg. Skal sjekke ut Ellos. Anonymkode: 77553...329 Lite utvalg? Her er mange bukser og jakker å velge blandt, som kan brukes på ski http://www.stormberg.com/no/kampanje/dame-store-storrelser/ Anonymkode: 44cf0...bb5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #11 Del Skrevet 10. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor finner man det? Jeg ønsker meg en skibukse som er vindtett, men finner ikke noe. Til vanlig bruker jeg vel 52 eller mer i bukser. Hovedproblemet er magen min, som gjør at jeg ikke får lukket buksene, selv om de skulle passe på resten av kroppen. Noen andre overvektige her som har skiklær? Anonymkode: 77553...329 sy inn en kile foran? Dersom du ike vil kjøpe en av de smarte buksene fra Stormberg Anonymkode: 44cf0...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #12 Del Skrevet 10. januar 2016 Sportypluss Anonymkode: 2c267...693 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #13 Del Skrevet 10. januar 2016 Gjør som gravide gjør: fest en strikk i knappehullet og rundt knappen. Anonymkode: 8897b...782 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #14 Del Skrevet 11. januar 2016 Er selv XL/XXL og sliter med å finne skiklær. Har vært på nettsiden til Stormberg, men der er det veldig utplikket nå ser det ut til. Tenkte å dra innom etpar Stormberg butikker å se om de har noe. Vi som er store/ overvektige skal tydeligvis ikke kunne være sporty... Anonymkode: 54402...529 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #15 Del Skrevet 11. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er selv XL/XXL og sliter med å finne skiklær. Har vært på nettsiden til Stormberg, men der er det veldig utplikket nå ser det ut til. Tenkte å dra innom etpar Stormberg butikker å se om de har noe. Vi som er store/ overvektige skal tydeligvis ikke kunne være sporty... Anonymkode: 54402...529 Er det? Har du prøvd å velge andre farger enn den fargen som kommer opp først? Ofte er det igjen mange eksemplarer av plaggene i store str i andre farger, selv om 1-2 farger er utsolgt i de største str Anonymkode: 44cf0...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #16 Del Skrevet 11. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er selv XL/XXL og sliter med å finne skiklær. Har vært på nettsiden til Stormberg, men der er det veldig utplikket nå ser det ut til. Tenkte å dra innom etpar Stormberg butikker å se om de har noe. Vi som er store/ overvektige skal tydeligvis ikke kunne være sporty... Anonymkode: 54402...529 Denne buksa feks http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#10079550012 finnes i minst 2 farger helt opp til str 5XL og er vindtett se produktvurderingene: "En fantastisk god bruksbukse som kan brukes til alt. Det fantastiske er jo at den er elastisk også er den vindtett. Strammer ingen steder. Gikk ned en størrelse og den passer perfekt. Hvis jeg skal si noe negativt er at jeg savner beltestropper så jeg ha et belte på buksen. Veldig fint at det er bårrelås ved siden av trykk knappen i linningen. Dette vil bli min favorittbukse nr 1 :-) " Anonymkode: 44cf0...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #17 Del Skrevet 11. januar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det? Har du prøvd å velge andre farger enn den fargen som kommer opp først? Ofte er det igjen mange eksemplarer av plaggene i store str i andre farger, selv om 1-2 farger er utsolgt i de største str Anonymkode: 44cf0...bb5 Ja, har prøvd andre fargealternativer. Har også sett på endel manneklær, men da blir både armer og bein mye lenger. At jeg er stor i omkrets betyr ikke at jeg har megalange armer og bein. Jeg er heller ingen knallrosa person, og som overvektig så vil jeg ikke stikke meg mer fram enn nødvendig og bruker helst mørke klær som jeg føler ikke fremhever størrelsen min. Anonymkode: 54402...529 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #18 Del Skrevet 11. januar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det? Har du prøvd å velge andre farger enn den fargen som kommer opp først? Ofte er det igjen mange eksemplarer av plaggene i store str i andre farger, selv om 1-2 farger er utsolgt i de største str Anonymkode: 44cf0...bb5 Denne her f,eks, ble fort utsolgt for store størrelser i nettbutikken. http://www.stormberg.com/no/himmelsyna-softshelltights-dame.html?nosto=nosto-page-footer#10093360013 Anonymkode: 54402...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #19 Del Skrevet 11. januar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne buksa feks http://www.stormberg.com/no/lia-d-stretchbukse-hoved.html#10079550012 finnes i minst 2 farger helt opp til str 5XL og er vindtett se produktvurderingene: "En fantastisk god bruksbukse som kan brukes til alt. Det fantastiske er jo at den er elastisk også er den vindtett. Strammer ingen steder. Gikk ned en størrelse og den passer perfekt. Hvis jeg skal si noe negativt er at jeg savner beltestropper så jeg ha et belte på buksen. Veldig fint at det er bårrelås ved siden av trykk knappen i linningen. Dette vil bli min favorittbukse nr 1 :-) " Anonymkode: 44cf0...bb5 Fin bukse, men den ser lav ut i livet. Stemmer det? Anonymkode: 54402...529 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #20 Del Skrevet 11. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne her f,eks, ble fort utsolgt for store størrelser i nettbutikken. http://www.stormberg.com/no/himmelsyna-softshelltights-dame.html?nosto=nosto-page-footer#10093360013 Anonymkode: 54402...529 Forstår. Det lureste er nok å kjøpe før butikkene starter med salg på de ønskede produktene. Det er jo ikke rart at det begynner å bli utplukket nå, etter førjulssalg, romjulssalg, nyttårssalg osv Anonymkode: 44cf0...bb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå