Gå til innhold

Tips til gode stretchbukser?

Fremhevede innlegg

Gjest incognita
Skrevet

Dr Denim. Har tatt meg selv i å se ned og tenke "Har jeg glemt å ta på bukse i dag?". 

Riktig nok en stund siden sist jeg hadde en.. Hmm. Kanskje jeg skal kjøpe meg en ny. Anbefales iallefall. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Fashionistaen skrev:

Jepp, veldig mye mykere faktisk. De jeg har har holdt i et år nå uten å revne til tross for all stretchen. Ellers anbefaler jeg replay sine hyperflex bukser. Om mulig enda mer behagelige enn noe annet jeg har prøvd. Kjøpte de faktisk i går, så kan ikke si noe om slitestyrken, men de er ca. like tykke som Levis. Eneste minuset er vel prisen, men man sliter sikkert til gjengjeld ut 4-5 dr. denim bukser som de buksene uansett.

Bare sånn for ordens skyld; har du link til en norsk nettside som selger dem så jeg kan "se de"?

Googlet litt - men ble ikke helt klok ;) Vet du om de selges i Oslo? (type carlings?)

Skrevet
15 minutter siden, Saurus skrev:

Bare sånn for ordens skyld; har du link til en norsk nettside som selger dem så jeg kan "se de"?

Googlet litt - men ble ikke helt klok ;) Vet du om de selges i Oslo? (type carlings?)

https://www.replayjeans.com/no/shop/thumbnail/women/preview-spring-summer/jeans/pc/48/c/92/94 

Her er en oversikt over butikker i Oslo som fører Replay: http://www.thelabelfinder.com/oslo/replay/shops/NO/22793/3143244

Skrevet

Jeg bruker kun Molly highwaist fra Gina Tricot. De er utrolig behagelige å ha på. De ser ganske små ut når du holder den opp, men det er mye stretch i de. Tror jeg har 6 eller 7 av de buksene og jeg elsker dem! Koster ikke mye heller, 299kr. :)

Skrevet

Molly fra gina tricot dersom du har former :) Elsker de buksene der!

Skrevet

Skriver under på disse fra Bikbok. I tillegg har HM noen nye typer jeans som er superstretchy, de heter Shaping ...noe .jeg bestilte på nett. 

I tillegg er Elvis demi curve gode, men ikke SÅ stretchy som de andre jeg nevnte. 

• 4 uker senere...
Skrevet
Den 10.1.2016 at 13.57, Florence skrev:

Jeg er fornøyd med de fra Cubus. 

Jeg også fornøyd med stretchbukse fra Cubus. High Waist Hannah heter modellen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...