Gå til innhold

Tips til gode stretchbukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt usikker på om "stretchbukser" er riktig navn på hva jeg leter etter, men skal forsøke å forklare det mer i detalj. Jeg har et par fra VeroModa som jeg har kjøpt flere av i flere år nå. Jeg klarer ikke å gå tilbake til vanlige jeans, de er så "harde" i stoffet og føles så stramme mot kroppen. I tillegg har de dårligere fit siden de ikke er like fleksible. Jeg er nå lei av å bruke samme buksen år ut og år inn (...den er svart), og vil gjerne prøve slike "stretchbukser" fra andre merker som ser helt ut som vanlige jeans, men som faktisk er komfortable. 

Noen som har tips til hva jeg burde prøve?

Anonymkode: d350e...7fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er fornøyd med de fra Cubus. 

• Liker 3
Skrevet (endret)

Dr. Denim - fåes på urban og carlings bla.

Endret av Monky
Skriveleif
  • Liker 2
Skrevet

Floyd! Jeg er som deg, går aldri tilbake til stive jeans!  Floyd sine har høyt liv og er supercomfy og myke. 

Anonymkode: 00b7f...b33

• Liker 1
Skrevet
Den 10. januar 2016 at 13.55, AnonymBruker skrev:

Er litt usikker på om "stretchbukser" er riktig navn på hva jeg leter etter, men skal forsøke å forklare det mer i detalj. Jeg har et par fra VeroModa som jeg har kjøpt flere av i flere år nå. Jeg klarer ikke å gå tilbake til vanlige jeans, de er så "harde" i stoffet og føles så stramme mot kroppen. I tillegg har de dårligere fit siden de ikke er like fleksible. Jeg er nå lei av å bruke samme buksen år ut og år inn (...den er svart), og vil gjerne prøve slike "stretchbukser" fra andre merker som ser helt ut som vanlige jeans, men som faktisk er komfortable. 

Noen som har tips til hva jeg burde prøve?

Anonymkode: d350e...7fd

Trodde nesten ikke man fikk kjøpt noe annet enn strechbukser for tiden. Det er i hvertfall langt mellom de som ikke har det.

Anonymkode: 9211e...b4a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sverget til Dr. denim i flere år, perfekt stretch og fin farge, MEN etter at en venninne viste meg den nye Levis buksen som har kommet inn på Carlings butikkene så er jeg frelst! Sitter som støpt på kroppen og føles ut som tights, men det er jeansstoff med lommer og alt. 

Ble anbefalt å gå ned et par størrelser, og det føltes ut som magesekken vrengte seg hver gang jeg tok den på, men nå som jeg har brukt den nesten hver dag siden desember passer den perfekt og sitter bra i livet. :-)

Ps. Urban har 50% på alle levis jeans siden de skal slutte med levis!

Anonymkode: 61ba6...41e

• Liker 1
Skrevet

Jegging Jane fra Cubus er gode, ikke dyre heller. Men de svarte mister relativt fort fargen. 
Og som nevnt over, Dr.Demin - De er heeelt sinnsyk gode og ikke minst mye strech i!

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har sverget til Dr. denim i flere år, perfekt stretch og fin farge, MEN etter at en venninne viste meg den nye Levis buksen som har kommet inn på Carlings butikkene så er jeg frelst! Sitter som støpt på kroppen og føles ut som tights, men det er jeansstoff med lommer og alt. 

Ble anbefalt å gå ned et par størrelser, og det føltes ut som magesekken vrengte seg hver gang jeg tok den på, men nå som jeg har brukt den nesten hver dag siden desember passer den perfekt og sitter bra i livet. :-)

Hva heter den modellen?

Anonymkode: 897b4...d2f

Skrevet

Jeg liker High Waist Hannah fra Cubus. Ikke fullt så myk som dr denim synes jeg, men de blir litt for tynne for meg. Blir rett og slett tynnslitt mellom lårene for kjapt til at prisen er verdt det. Synes Hannah holder bedre.

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, FruKG skrev:

Den så kjempefin og god ut! Må prøves :)

Ellers sverger jeg til Dr. Denim, men som nevnt over mister de dessverre fort farge og fasong. Heldigvis ikke så dyre da, men betaler gjerne litt mer for en bukse fra Levis, hvis den holder seg fin lengre. 

Skrevet
1 minutt siden, Banan skrev:

Den så kjempefin og god ut! Må prøves :)

Ellers sverger jeg til Dr. Denim, men som nevnt over mister de dessverre fort farge og fasong. Heldigvis ikke så dyre da, men betaler gjerne litt mer for en bukse fra Levis, hvis den holder seg fin lengre. 

Alle buksene mine fra Levis har holdt seg veldig godt. Jeg synes denne buksen ble litt for lite hard i stoffet, men om du vil ha ei bukse som er myk, med mye stretch så prøv den. Men prøv den i så liten størrelse som du kan for at den skal sitte godt.

Skrevet

Samme her. Syntes det er bortkastede penger å kjøpe så mange dr. denim forså å fornye dem etter noen vask.. 

Ble anbefalt å ikke vaske levisbuksen med mindre den var faktisk skitten. Har ikke vasket den enda, så kan ikke si noe om fargen holder i vask enda. 

Skrevet

Bikbok, de til 199 kr er gode! :)

Skrevet (endret)

Never denim superflex eller hva de heter fra BikBok. Koster litt, men holder lenge 😊

Endret av Mamama
Feil navn på bukse
Gjest Honeyblossom
Skrevet
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har du testet de forrige modellene fra Levis som var curve/midi og så videre? 

Er de langt mykere enn de?

Skrevet
11 timer siden, Saurus skrev:

Har du testet de forrige modellene fra Levis som var curve/midi og så videre? 

Er de langt mykere enn de?

Jepp, veldig mye mykere faktisk. De jeg har har holdt i et år nå uten å revne til tross for all stretchen. Ellers anbefaler jeg replay sine hyperflex bukser. Om mulig enda mer behagelige enn noe annet jeg har prøvd. Kjøpte de faktisk i går, så kan ikke si noe om slitestyrken, men de er ca. like tykke som Levis. Eneste minuset er vel prisen, men man sliter sikkert til gjengjeld ut 4-5 dr. denim bukser som de buksene uansett.

Skrevet

Sjekk ut Bikbok, SuperFlex tror jeg de heter :) Utrolig behagelige og i både high waist og vanlig :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...