Gå til innhold

Brølte til treåringen min :(

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tøys og tull! Du husker absolutt ikke noe fra du var ett år gammel og du ryddet heller ikke etter deg selv om han brølte mot deg!!!

Anonymkode: d12d6...fac

Hvordan kan du vite det bedre enn meg? Jeg var der, det var ikke du. Jeg husker fargen på lekekassa, hvilket teppe som lå på gulvet, at min bror også var der. 

Jeg har snakket med pappa om det og han ble også overrasket over at jeg husker det. Er sjeldent vi kommer innpå slike temaer ang det å huske ting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for mange og trøstende svar, godt å se at jeg kanskje ikke nødvendigvis er en like fæl mamma som jeg føler meg etter denne hendelsen. Mannen min var opptatt med et av de andre barna våre nede, derfor kunne han ikke "avlaste" mens treåringen maste på meg.

Når det gjelder det å gi annen mat, som for eksempel en agurkbit, så gjør jeg dette til ettåringen dersom h*n er sutrete og masete rett før middag. Men jeg kan ikke gjøre dette med treåringen siden h*n allerede er ekstremt småspist. Hvis h*n har spist så mye som en brødsmule de siste 2-3 timene før nytt måltid blir det spist absolutt ingenting. Derfor pleier det også (heldigvis) sjelden å være mas av denne typen fra treåringen siden h*n jo uansett generelt er svært lite interessert i å spise. Men h*n spiser greit til de faste måltidene så lenge det har gått noe tid i mellom, som sagt. 

Anonymkode: 647bd...fc1

Skrevet

TS over her.

Anonymkode: 647bd...fc1

Skrevet
6 timer siden, Cordelia skrev:

Selfølgelig kan jeg vite det.  Ikke kveruler. Du vet like godt som jeg, at det er snakk om sunn fornuft.

"Sunn fornuft" er vanlig kodespråk for "vill synsing". Du har null grunnlag.

Skrevet

Dette går helt fint og du trenger ikke plage deg selv med dårlig samvittighet.

Men hvorfor lot du treåringen stå der og mase på deg? Jeg hadde sendt ham ut av rommet - eller i verste fall båret ham ut - og sagt at han kunne komme tilbake når han ville hjelpe til eller snakke med deg uten å mase. Merker jeg blir irritert bare av å lese om det, jeg hater masing fra ungene! :P 

Anonymkode: 7f818...cbb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...