AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Jeg lurer på om jeg har sopp og har canesten piller liggenes. Men det er ikke som når jeg har hatt sopp før med kløe og tykk utflod, har bare mye økt og helt hvit men ikke veldig tykk utflod. Ikke kjønnssykdom. Kan jeg ta canesten bare for å være på den sikre siden for sopp eller kan det fremkalle sopp om balansen min er normal i utgangspunktet ? Anonymkode: 3d398...31b 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Det er ikke skadelig å ta Canesten om det ikke er soppinfeksjon. Anonymkode: 72329...cf5 1
Parrot Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Å ta canesten går helt fint om det ikke er soppinfeksjon 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 En medisin mot sopp kan aldri fremkalle sopp. Det er heller ingen kjent resistensutvikling mot soppmedisiner. Så det er bare å behandle. Man kan ha sopp, selv om man ikke har tykk utflod. Ofte er det rødhet, svie og sårhet. Anonymkode: 9dad0...294 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå