AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Vet ikke om det er nåværende partner, måten vi har sex på eller hårkvaliteten min, men jeg får tjukke floker ut av en annen verden når vi har sex. Bruker 20-25 min på å gre gjennom håret etterpå, og mister jo masse hår som brekker av pga flokene. Hva gjør dere andre med langt hår? Jeg har hatt kort hår i mange mange år, så det har ikke vært et problem tidligere. Har prøvd å flette håret, men hele fletta ender med å bli skvist ned i tuppen, så resten av håret blir stor floke. Jeg kan jo ikke bruke en halvtime på å gre håret hver morgen når vi flytter sammen. Hva er trikset for å unngå pulesveis fra helvete? Anonymkode: dd926...2cd
daemonia Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Bytte shampo? Bruke balsam? Må jo være veldig tørt om det flokes så lett. Eller la være å ha sex rett etter du har vasket håret. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Bruker balsam. Men håret mitt floker seg lett. Gjorde det når jeg var barn og. Frisøren ble helt overrasket sist jeg var der når hun vasket håret mitt. Skal teste badehette - håper det er noe han tenner på Anonymkode: dd926...2cd 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan jo ikke bruke en halvtime på å gre håret hver morgen når vi flytter sammen. Slapp av, frekvensen synker nok når samboerskapet har vart en liten stund. Anonymkode: ac7fe...d0c 9
Rosa Sitron Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Noen ganger setter jeg det bare i strikk og lar flokene være der ut dagen.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #7 Skrevet 9. januar 2016 Setter det alltid opp i strikk (dott på hodet) når vi er igang med forspill passer seg uansett ikke med masse hår ned i ansiktet når jeg suger, og dessuten er det i veien uansett hva. Men er håret ditt veldig tørt? Kurer du regelmessig? Anonymkode: dbbdb...a56 2
Ananas. Skrevet 9. januar 2016 #8 Skrevet 9. januar 2016 (endret) Håret mitt floker seg ikke noe særlig, men jeg har alltid håret i flette av hensyn til sengepartneren, som synes det kiler og er i veien. Det kan jo prøves, vet at noen synes det er sært, men jeg synes i alle fall det er mindre sært enn badehette Edit: Altså: Med en strikk på toppen og en i bunnen, det kan forhindre at fletten synker sammen slik du beskriver. Endret 9. januar 2016 av Ananas. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #9 Skrevet 9. januar 2016 To strikker ja! Det skal jeg prøve. At jeg ikke har tenkt på det før. Det er visst ikke så veldig tørt i følge frisøren. Men jeg har sånn "fint", tynt nordisk hår. Kan ikke huske at jeg hadde det samme problemet med han jeg var sammen med forrige gang jeg hadde langt hår. Han elsker å dra å håret mitt da, så han er ikke så begeistra for flette og dott.. Men vi får vel møtes på halveien der. Anonymkode: dd926...2cd
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #10 Skrevet 9. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er nåværende partner, måten vi har sex på eller hårkvaliteten min, men jeg får tjukke floker ut av en annen verden når vi har sex. Bruker 20-25 min på å gre gjennom håret etterpå, og mister jo masse hår som brekker av pga flokene. Det er nok prisen du må betale for et aktivt sexliv. Neida, men jeg har litt det samme problemet selv. Håret er alltid i veien, floker det seg ikke til så legger han en arm over og jeg sitter bom fast. Har i hvert fall innsett at hårspray bare er å glemme, da snakker vi lykketroll når vi er ferdige, skulle ikke fått gredd det ned igjen. Har prøvd å flette håret, ha det i strikk, men strikket faller ut. Ser ut som det blir badehette på meg også <- Badehette extremus Anonymkode: a4ef8...662 2
Cambria Skrevet 9. januar 2016 #11 Skrevet 9. januar 2016 Er håret ditt slitt? Mitt hår floker seg bare av at jeg tar av og på meg et skjerf om det er slitt. Da hjelper ikke balsam engang. Ellers kan det være shampoen som gjør det og Men vil som de andre uansett anbefale strikk. Det gjør ting mye lettere, siden man slipper hår i ansiktet
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #12 Skrevet 9. januar 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: To strikker ja! Det skal jeg prøve. At jeg ikke har tenkt på det før. Det er visst ikke så veldig tørt i følge frisøren. Men jeg har sånn "fint", tynt nordisk hår. Kan ikke huske at jeg hadde det samme problemet med han jeg var sammen med forrige gang jeg hadde langt hår. Han elsker å dra å håret mitt da, så han er ikke så begeistra for flette og dott.. Men vi får vel møtes på halveien der. Anonymkode: dd926...2cd Min også elsker å dra i håret, så strikken går som regel ut etterhvert som han holder og drar Anonymkode: dbbdb...a56
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #14 Skrevet 9. januar 2016 I-landsproblem... Anonymkode: b24d1...228
Feyfeyhey Skrevet 9. januar 2016 #15 Skrevet 9. januar 2016 (endret) . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 2
Rosa Sitron Skrevet 9. januar 2016 #16 Skrevet 9. januar 2016 36 minutter siden, Cambria skrev: Er håret ditt slitt? Mitt hår floker seg bare av at jeg tar av og på meg et skjerf om det er slitt. Da hjelper ikke balsam engang. Ellers kan det være shampoen som gjør det og Men vil som de andre uansett anbefale strikk. Det gjør ting mye lettere, siden man slipper hår i ansiktet jeg er ikke TS, men mitt hår er som hennes uten at det er slitt. Frisøren jeg var hos sist ble skikkelig satt ut av hvor fort håret mitt floket seg.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #17 Skrevet 9. januar 2016 Det skjedde meg også alltid med en av mine partnere. Tror det er en kombinasjon av mye svette og ekstrem sex, hehe som jo er et godt tegn. Jeg pleide å bare surre flokehåret sammen til en tykk stor flette før jeg gikk ut av døra jeg. Anonymkode: fa9fd...887
Gjest lipgloss Skrevet 9. januar 2016 #18 Skrevet 9. januar 2016 😂😂😂trodde det kjønnshår det var snakk om jeg når jeg leste overskrift😂😂må si jeg flirte godt hihi,forstod at det var hodehår etterhvert da😊😊 Har ingen god id om hvordan unngå det da 😳sorry,men det var jo mange gode forslag her da,lykke til Ronja/lipgloss
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 9. januar 2016 #19 Skrevet 9. januar 2016 (endret) w Endret 13. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest snoopy_93 Skrevet 9. januar 2016 #20 Skrevet 9. januar 2016 Sånn hadde jeg det også, frem til jeg klippet de slitte tuppene mine. Jeg bruker som regel å ha håret flettet samtidig som jeg snurrer fletten til en ball som jeg fester med en strikk oppå hodet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå