AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #1 Skrevet 9. januar 2016 Jeg har begynt på en antibiotikakur mot akne. Har blitt løs i magen og plages meg luft og smerter - nesten så jeg kvier meg for å dra på jobb i helga. Jeg har hørt at det er en vanlig bivirkning, men kommer det til å vare hele kuren (som er fire uker)? Anonymkode: dfb48...52f
Gjest StripeyPanda Skrevet 9. januar 2016 #2 Skrevet 9. januar 2016 Kjøp probiotika på apotek Antibiotika fjerner alle gode bakterier i magen, så du har godt av å tilføre de under kuren.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #3 Skrevet 9. januar 2016 Drikk biola også. Godt for magen! Anonymkode: a1093...491
grrwaffmjau Skrevet 9. januar 2016 #5 Skrevet 9. januar 2016 Jeg hadde diare i over 1mnd etter antibiotikakur, trykte i meg potetmel og masse andre sånne vidundermidler for sånt, men null effekt. Var helt forferdelig💩
Gjest Mythic Skrevet 9. januar 2016 #6 Skrevet 9. januar 2016 Man må ta probiotika når man går på antibiotika for å bevare bakteriefloraen i tarmen. Drikk biola eller ta Idoform (fås på apoteket). Blir man helt ugrei av antibiotikaen, er det lurt å be om å få en annen type av legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå