AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #1 Skrevet 8. januar 2016 Har du hørt om "cloth pads"? Altså det er bind som er laget av stoff, som du da vasker i stedet for å kaste. Jeg har utviklet en dårlig vane av å bruke truseinnlegg vær dag. Dette er ikke bra, det vet jeg. Så vurderer nå og kjøpe "cloth pads", aner ikke hva de heter på Norsk. Her er en video om cloth pads, hva de er osv. https://www.youtube.com/watch?v=UjK2DW73MKI&list=PLqsmpUSgNwNzijTKjeMKDJcQkt_aHpWkw&index=40 Noen som vet hvor jeg får kjøpt slike i Norge? Jeg har ikke tenkt å bruke de under mensen, kun til daglig som truseinnlegg. Så helst tynne. Anonymkode: bd036...33a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #2 Skrevet 8. januar 2016 Det heter tøybind på norsk, mange nettbutikker som selger det. Anonymkode: af0cc...1ba
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2016 #3 Skrevet 8. januar 2016 Kjøp bleiefanell i metervare og klipp til passe størelse. Anonymkode: 9ee4b...13f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2016 #4 Skrevet 9. januar 2016 Har sett det på ebay , er veldig lurt! Bind og tamponger inneholder vanligvis masse kjemikalier og blekemiddel, som øker sjansen for kreft og sopp. Tøybind er genialt og ikke minst miljøvennlig siden det ikke blir så mye søppel med giftstoffer i Anonymkode: 1f952...d6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå